جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موفقیت گروه نمایش همزاد لاهیجان در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان
    05 آذر 1397 - 19:23
    شناسه : 143148
    0

    گروه نمایش همزاد با نمایش « لباسهای رنگارنگ» به نویسندگی و کارگردانی نگار نادری در بیست و پنجمین جشنواره بین­ المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان افتخار آفریدند.

    پ
    پ

    689142 orig - موفقیت گروه نمایش همزاد لاهیجان در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان - لاهیجان

    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی لاهیجان؛ هیأت داوران این مسابقه متشکل از آقایان: حسین محب اهری، مجید قناد و خانم لاله صبوری پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش جایزه ویژه خود را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به جهت توجه به ویژگیهای متناسب با هدفهای فراخوان جشنواره و تناسب آثار برای اجرا در مراکز آموزشی پیش دبستانی، کودکستان و مهد کودکها به نمایش «لباسهای رنگارنگ» به کارگردانی نگار نادری از لاهیجان تقدیم کردند.

    همچنین در بخش نمایشنامه­ نویسی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به «نگار نادری» برای نگارش نمایشنامه «لباسهای رنگارنگ» از لاهیجان اهدا کردند.

    نمایش «لباسهای رنگارنگ» به کودکان می آموزد هر سال چند فصل دارد و در هر فصل باید چه لباسهایی را انتخاب کرده و چگونه انتخاب کنند.

    این نمایش پس از دریافت مجوز شورای نظارت بر نمایش از تاریخ ١٩ لغایت ٢٨ آبان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اجرای عمومی داشت .

    نگارنادری فوق لیسانس ادبیات نمایشی از سال ٧١شروع به کار تئاتر نموده و تاکنون در جشنواره های مختلف کشوری و ملی حضور داشته و جوایز متعددی کسب نموده است .

    بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۹ آبان تا ۴ آذر ۱۳۹۷ با میزبانی استان همدان برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.