×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نماینده تالش - نماینده تالش پای ثابت استیضاح های بی استدلال - تالش

نماینده تالش در حال ارسال پالس هایی مبنی بر وفاداری به حامیان خود، دوباره در صف اول نمایندگان دلواپس، متن استیضاح محمد جواد ظریف وزیر خاجه را امضاء کرد.

اگر چه خوانندگان محترم بهتر از نگارنده بر این دیدگاه نماینده تالش که همواره در تلاش برای در سایه نگهداشتن دولت و کابینه اعتدالی آن بوده، می باشند. اما می بایست این حرکت جدید که بی شک کان لم یکن و ملغی الاثر خواهد بود را به عنوان چراغ سبز این نماینده ساکت در مجلس و چالش آفرین در حوزه ی انتخابیه و استان به حامیانش قلمداد نمود که همچنان در بر پاشنه ی ضدیت با دولت و کابینه می چرخاند، و به دنبال ابقاء و انتخاب مجدد خویش بر کرسی مجلس در صدد فراهم نمودن بستر و زمینه های لازم برای یک سال آینده است. او و دوستان دلواپسش که شنوایی سیاسی و اجتماعی خویش از کف داده اند و از همه چیز حتی آینده ی حامیان همراهانشان تنفر دارند جزء خود، اساسا در عمل به فراکسیونی کم کار و پرادعا و تنش آفرین در این روزهای سخت و طاقت فرسا برای مردم بدل گشته اند که همه آینده نگری مورد ادعایشان تنها به انتخابات آینده و بر کشیده شدن دوباره شان به قدرت خلاصه گشته است!!

آقای نماینده که حوزه انتخابیه اش با مشکلات و معضلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند همچنان دل خوش به حربه های زنگ زده ای دارد که به نظر چندان خوشایند توده ی مردم و اکثریت حامیان ایشان هم نبود و نیست.

متاسفانه در زمان وزن کشی بر روی باسکول آرای عمومی ، ایشان متشبث به هر ابزار و اهرمی برای کسب قدرت و دست یابی به منابع ناشی از قدرت می شوند اما پس از انتخابات نیت واقعی و برنامه های در نظر داشته خود را در پیش گرفته که مهمترین آن چنگ اندازی و تخریب دولت و کابینه ایست که به هر دلیلی با ایشان و فراکسیون مورد علاقه ی او به لحاظ تاکتیکی تفاوت دارند.واین مصداق تناقض بارز در گفتار و عملیست که بارها در ادوار مختلف از سوی ایشان به نمایش در آمده.

جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر خارجه دولت دوازدهم جز اینکه فرصتی باشد در اختیار نماینده تالش برای ابراز وفاداری به جریان سیاسی که هموار بر کوس معاندت با دولت و تخریب بی تحلیل دولت می پردازد چه دستاوردی می تواند داشته باشد؟! بحث پولشویی و گستردگی فساد در ساختار مدیریتی و دلالیزه شدن بروکراسی کشور که موضوع جدیدی نبود و نیست که جناب نماینده را برآشفته ساخته تا کار کشته ترین دیپلمات کشور را پای میز محاکمه بکشاند، موضوعی که دلسوزان کشور بارها و بارها بر برچیدن معضل پولشویی و فساد اصرار ورزیدند،

پس موضوع چه می تواند باشد جزء اینکه شکاری بزرگ نصیب جمعی نگران از منافع باندیشان هستند ، شده و می توانند در اواخر مجلس دهم پیامی برای حامیان و همراهان باشد که همچنان تلاش نماینده ی محترم بر مدار لجاجت با دولت بی هیچ استدلال منطقی می چرخد؟! و قرار نیست که انجماد فکری این افراد که متاسفانه محصول بخت اقبال در مجلس می باشند به سمت نرمش و انعطاف تاکتیکی در بغرنج ترین شرایط حاکم پیش رود تا شاید همصدایی موقت جریانهایی که تنها حفظ و حراست از منافع سیاسی شان از اولویت و حساسیت ویژه بر خوردار است اندک مجال تنفس برای مردم فراهم سازد.

به راستی که باید از زبان فردوسی گفت و پرسید،که تورا خود به دیده ی درون شرم نیست؟!


پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود و مسئولیت آن برعهده نویسنده است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.