×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

عضلات و پیری پوست - علت ضعف عضلات و پیری پوست و راهکاری مناسب - پیری پوست

دلیل اصلی ضعف عضلات و شل شدن پوست ، پیری و بالا رفتن سن می باشد اما برخی عوامل دیگر مانند چاقی ، رژیم غذایی ناسالم ، استفاده از محصولات مراقبت از پوست غیر استاندارد ،کاهش وزن سریع و ناسالم ، مصرف بیش از حد سیگار ، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید ، استرس ، کم ابی ، آلاینده ها و دیگر مسائل می تواند باعث این مسئله میشود .

اگر می خواهید که شاهد تقویت پوست و عضلات شل شده تان باشید بایستی تغذیه سالم داشته باشید. از مصرف مواد غذایی پرچرب، غذاهای سرخ کردنی و مواد غذایی دارای شکر اجتناب کنید.

حتما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که برخی از مواد مغذی چه تاثیر فوق العاده ای روی پوست دارند. ویتامین A، E، K و C ، سلنیوم و روی یا زینک، همگی به تولید کلاژن در پوست و بدن کمک می کنند، بنابراین پوست را سفت می کنند.

شما می توانید از مکمل ها استفاده کرده یا اینکه می توانید مواد غذایی مناسب که حاوی این مواد مغذی هستند نظیر انواع آجیل ها، بذرها، لوبیاها و ماهی را استفاده کنید.

خوردن صبحانه سالم ،خوردن اب کافی در طول روز ،خوابیدن به موقع در شب و مصرف میوه و سبزیجات از پیری زود رس و شل شدن عضلات و پوست جلوگیری خواهد کرد.

سیدرضا میرحسینی ،مربی ورزشی استان گیلان(لاهیجان)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.