×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

فرزاد توکلی - ثبت ‌نام الکترونیکی کارت سوخت در استان گیلان - فرزاد تولکی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص ثبت نام مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت سوخت اعلام نمود: مالکان وسایل نقلیه می توانند به سه طریق برای ثبت نام کارت سوخت در استان اقدام نمایند.

توکلی، به مراجعه حضوری مالکان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای ثبت نام اشاره و افزود: مالکان خودرو و موتورسیکلت می توانند به صورت الکترونیکی (اینترنتی) از طریق سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir و اپلیکیشن خدمات دولت همراه، با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

وی افزود: خودروهای نوشماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه نمایند. تصریح کرد: ورود به سامانه‌های اینترنتی براساس آخرین رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو، با شماره ۹۹ آغاز شده ودر هیچ یک از مراحل ثبت نام چه به‌ صورت حضوری در دفاتر پلیس ۱۰+ و چه به ‌صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمزهای کارت‌های بانکی نمی باشد.

فرزاد توکلی در پایان ضمن اشاره به تعرفه (۵۵۰۰۰ ریالی خدمت و ۴۹۵۰ ریالی بابت ۹ درصد ارزش افزوده) اعلام داشت: مالکان وسایل نقلیه در صورت پرداخت هر گونه وجه اضافی می توانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵.ir ثبت، تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.