×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان 2 - رئیس هیات هندبال گیلان به دلیل بازنشستگی استعفاء داد - غلامحسین عباسی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: ۹ هیات ورزشی در گیلان دارای رئیسان بازنشسته هستند که غلامحسین عباسی رئیس هات هندبال به عنوان اولین فرد از سمت خود استعفاء داد.

وی افزود: این استفاء روز(دوشنبه) به طور رسمی به دست ما رسیده و با توجه به قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی از سوی مجلس و تائید در شورای نگهبان، در سایر موارد نیز با هماهنگی فدراسیون‌های مربوطه، سرپرست جدید برای این هیات‌ ها تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: هیات‌های دو و میدانی، فوتبال، شنا، شیرجه و واترپلو، روستایی و عشایری، جودو و کوارش، کشتی، ناشنوایان و تیراندازی مشمول قانون منع به‌ کارگیری بازنشستگان در استان گیلان هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: البته دکتر جهانگیر فدایی رئیس هیات جانبازان و معلولان و حسن خسته بند رئیس هیات قایقرانی این استان جزء روسای بازنشسته نیستند و در مورد هیات فوتبال نیز نیاز به استعلام‌ های لازم از وزارت ورزش و جوانان است.

بخشی بیان کرد: درصورتی‌که مجوز ادامه کار هر یک از روسای هیات ‌های نامبرده شده از سوی فدراسیون‌ های مربوطه و وزارت ورزش ابلاغ شود، حضور این افراد در سمت‌ هایشان بلامانع است.

غلامحسین عباسی که به عنوان اولین رئیس هیات ورزشی بازنشسته در استان گیلان از هیات هندبال استعفاء داد ،حدود ۲۱ ماه به عنوان رئیس هیات هندبال در استان گیلان فعالیت داشت.

فرامرز احمدی رئیس هیات دو و میدانی، قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال، پرویز گلریز ارم‌ساداتی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو، قدیر سعیدی خواه رئیس هیات روستایی و عشایری، رمضان پوریوسفی رئیس هیات جودو و کوارش، نقی هدایتی رئیس هیات کشتی، کریم لیاقت‌جو رئیس هیات ناشنوایان و باب‌الله زارع رئیس هیات تیراندازی دیگر روسای بازنشسته هیات ‌های ورزشی در گیلان هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.