×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ساخت فیلم جدید سروش صحت در شاندرمن 1 - ساخت فیلم جدید سروش صحت در شاندرمن - سروش صحت

سروش صحت کارگردان این فیلم ظهر امروز در نشست با محمد جواد عامر فرماندار ماسال گفت: این پروژه ی سینمایی با حضور هنرمندان برجسته ی سینما در روستای پاشکم شاندرمن و سایر نقاط گردشگری شهرستان ماسال فیلمبرداری و ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است در شهرستان ماسال حضور پیدا کرده ام، گفت: این شهرستان به لحاظ داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری، بسیار زیبا و کم نظیر است و علاوه بر آن دارای مردمانی بسیار خونگرم و میهمان نواز است و به همین لحاظ این شهرستان به عنوان لوکیشن اصلی فیلمبرداری این فیلم انتخاب شد.

فرماندار ماسال نیز در این نشست با بیان اینکه استفاده از جاذبه های گردشگری شهرستان ماسال به عنوان لوکیشن فیلم های سینمایی و سریال ها فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان محسوب می شود، گفت: در همین راستا پی گیر هستیم تا اولین شهرک سینمایی روستایی استان گیلان را با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان در شهرستان ماسال راه اندازی نماییم.

محمد جواد عامر ادامه داد: هماهنگی های اولیه با صدا و سیمای مرکز گیلان و سرمایه گذار مربوطه در راستای راه اندازی این شهرک سینمایی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم این پروژه را نهایی نماییم.

ساخت فیلم جدید سروش صحت در شاندرمن 2 - ساخت فیلم جدید سروش صحت در شاندرمن - سروش صحت

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.