×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2018 12 05 14 12 05 - رئیس بازرسی استان گیلان کدام شهردار را هدف قرار داد؟ - hkcgd

در چند روز گذشته سیف الله مسرور رئیس کل بازرسی استان گیلان با انتقاد از بعضی مدیران اجرایی استان با بیان اینکه فردی که به‌خاطر عملکرد سال ۹۶ خود ۲ بار در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری محکوم شده و در سال ۹۵ محکوم به محرومیت از تصدی پست‌های مدیریتی است با وجود تذکرات باز هم پست گرفته است ابراز داشت: همین فرد در همایش شهرداران نسبت به دستگاه قضایی اعتراض هم می‌کند.

اشاره مسرور به همایش شهرداران گیلان که در بندر انزلی برگزار شد، می تواند در شناخت فرد مورد نظر وی کمک کند. در همایش شهرداران مورد نظر، شهرداران بندر انزلی، خشکبیجار، لاهبجان، آستارا و منجیل صحبت های خود را مطرح کردند. در این میان تنها کسی که در چند مدت گذشته انتقادات فراوانی به حضور خود در دادگاه داشته و انتقاداتی را نسبت به برخورد قضائی با خود بیان داشته شهردار بندر انزلی است.

پورقربان در جایی اعلام کرده است: «پرونده هایی از گذشته به ما رسیده است که اکثر این پرونده ها به دلیل دفاع نادرست به ناحق گریبانگیر ما شده است و ما معمولا یک روز در شهرداری و یک روز در دادگاه‌ها هستیم.»

گفته می شود در سال ۹۵ پورقربان به همراه سه نفر دیگر از جمله شهردار سابق رشت از تصدی بر پست های مدیریتی محروم شده است. با این حال همچنان به عنوان شهردار بندر انزلی فعالیت می کند و شاید یکی از مواردی که موجبات تنش با دستگاه قضا را فراهم کرده پرونده هایی است که درباره وی در جریان است.

باید دید تقابل دستگاه قضایی با شهردار فعلی بندر انزلی که هفته پیش با ماجرای خرید هتل آزادی لنگرود توسط پورقربان سوژه رسانه ها شده بود به کجا ختم می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.