چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استقبال انبوه مخاطبین از جشنواره تئاتر شهروند حکایت از برقراری ارتباط میان این رویداد فرهنگی و جامعه را دارد
    16 شهریور 1395 - 22:09
    شناسه : 14381
    0

    مدیرکل هنرهای نمایشی کشور: استقبال مخاطبین در هر هفت نقطه برگزاری جشنواره تئاتر شهروند چشمگیر بوده و این نشان دهنده نزدیک شدن جشنواره به اهداف آن است. مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در گفت‌و‌گوی ویدیویی با خبرنگار «بامردم» در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان هویت خود را […]

    پ
    پ

    مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور (1)

    مدیرکل هنرهای نمایشی کشور: استقبال مخاطبین در هر هفت نقطه برگزاری جشنواره تئاتر شهروند چشمگیر بوده و این نشان دهنده نزدیک شدن جشنواره به اهداف آن است.

    مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در گفت‌و‌گوی ویدیویی با خبرنگار «بامردم» در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان هویت خود را پیدا و بین مردم و مخاطبین جای خود را باز کرده است و این استقبال انبوه مخاطبین حکایت از برقراری ارتباط میان این رویداد فرهنگی و جامعه را دارد.

    وی با تبریک به مدیریت شهری لاهیجان جهت پایه‌گذاری این رویداد پر مخاطب، اظهار کرد: در همه شهرهای توریستی جهان همیشه یک رویداد فرهنگی وجود دارد که طراوت و روح شهر را تازه نگه می دارد، امسال جشنواره شهروند بسیار بهتر از گذشته برگزار شده و استقبال مخاطبین در هر هفت نقطه برگزاری جشنواره چشمگیر بوده و این نشان دهنده نزدیک شدن جشنواره به اهداف آن است.

    شفیعی با بیان اینکه «یکی از ابتکارات خیلی خوب برگزار کنندگان در این دوره از جشنواره حضور کارهای عروسکی و کودک بود»، ادامه داد: این که تماشاگران و مخاطبان را نیز وارد اجراهای جشنواره کردند یک ابتکار بسیار خوبی بوده و این استقبال پرشور مخاطبان نشان دهنده نزدیکی این جشنواره به شعار تئاتر برای همه و ارتباط با همه اقشار می‌باشد.

    مدیرکل هنرهای نمایشی کشور تصریح کرد: امیدواریم سال آینده بتوانیم شاهد حضور چند کار بین المللی در جشنواره باشیم و ارتباط با فستیوال‌های معتبر و فرهنگی دنیا را برقرار کنیم تا روز به روز این جشنواره را باشکوه‌تر و تاثیر‌گذار تر کنیم.

    وی در پایان گفت: در این جا جا دارد از شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر و مدیریت شهر که این تدبیر را دارند و این روح و لطافت را به شهر می بخشند و زیبایی های لاهیجان را با برگزاری این جشنواره دو چندان می‌کنند تقدیر و تشکر کنم.

    برای دریافت ویدیو کلیک کنید

    برای مشاهده ویدیو در آپارات کلیک کنید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.