×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

گزارش هواشناسی - افزایش نسبی دما و وزش باد گرم در گیلان - هواشناسی

مازیار غلامی در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی جریانات جنوبی و تقویت توده هوای گرم به منطقه است که بر این اساس به تدریج وزش باد گرم(گاهی شدید/خیلی شدید) در نواحی مختلف استان تا روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت در پاره ای نقاط جلگه ای پدیده مه دور از انتظار نیست و به تدریج از پنجشنبه بعدازظهر، با شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، وزش باد (گاهی شدید)، کاهش دما و رگبار باران (ارتفاعات بارش برف) و احتمال رعد و برق تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، به تدریج وزش باد گرم (بویژه طی عصر و شب، ارتفاعات و دامنه ها) عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد گرم(گاهی شدید/خیلی شدید) پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۵ درجه مربوط به تالش، کیاشهر، رودسر، رودبار و منجیل و کمینه دمای فردا را با شش درجه مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه دمای امروز رشت ۱۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز ۱۰ درجه خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.