×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

nesh1 - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -
به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، حجت الاسلام و المسلمین اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان و جمعی از مدیران شهرداری رشت در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است/ تلاش شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

baharmast11 - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حمایت همه جانبه مردم به پیروزی رسید

وی افزود: مردم در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها و روزهای سخت پشت نظام بوده اند و از انقلاب اسلامی حمایت کرده اند.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه مردم در هیچ شرایطی انقلاب اسلامی را تنها نگذاشته اند بیان کرد: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم با هر طرز فکری برای دفاع از کشور و آرمان های انقلاب به میدان آمدند.

بهارمست افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز مردم در تمامی فراز و نشیب ها کنار انقلاب بوده و ثابت کردند هیچگاه انقلاب اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری رشت برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهرداری مانند سال های گذشته برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب پای کار خواهد بود و مسئولیت سازمان های زیرمجموعه شهرداری مانند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تعریف شده است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به احتمال وقوع بارش برف و باران در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جلسات ستاد بحران شهرداری در طول سال به صورت مداوم برگزار می شود و تمام تلاش مجموعه شهرداری این است در صورت احتمال بارش برف نیز مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جلوه و شکوه بیشتری برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: اجرای سرودهای انقلاب در ۴۰ نقطه از سطح شهر

ash2 - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -

حجت الاسلام و المسلمین اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: عدد ۴۰ عددی پر رمز و راز است و در روایات و آیات مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: مردم همواره در تمامی فراز و نشیب ها و با سختی های موجود در کنار انقلاب اسلامی بوده و با وجود تبلیغات منفی دشمن، هیچگاه از اهداف انقلاب فاصله نگرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با اشاره به فعالیت و برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ستاد در سال های گذشته به عنوان ستاد بزرگداشت دهه فجر فعالیت می کرد ولی با چهل ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

alir - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های ایام الله دهه فجر ویژه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد مطرح کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها مربوط به ایام ۱۲ تا ۲۲بهمن نیست و این برنامه ها به صورت مستمر با کمیت و کیفیت بالا در طول سال برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان داشت: شبکه های معاند و رسانه های ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی و برجسته کردن نقاط ضعف کوچک بوده و بهتر است با برطرف کردن ایرادات و نواقص جزیی در سطح شهر بهانه ای به دست دشمنان ندهیم.

 bagherzadeh - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -

وی با اشاره به احتمال وقوع بارش برف و باران در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: باید با پیگیری و پای کار بودن اجازه ندهیم بارش برف و باران خللی در مراسم ۲۲ بهمن ایجاد کند و هرچند در سال های گذشته حتی در مواقع بارش شدید برف و باران نیز مردم حضور پرشور و گسترده ای در مراسم ۲۲ بهمن داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی دارد و باید در فضاسازی محیطی و تزیینات ایام فاطمیه نیز درنظر گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری خواستار جانمایی تندیسی ماندگار برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معابر رشت شد.

وی از اجرای سرودهای انقلابی در ۴۰ نقطه از سطح رشت خبر داد و گفت: گروه های سرود دانش آموزی و دانشجویی از اول تا ۳۰ بهمن در ۴۰ نقطه پرتردد رشت به اجرای سرود انقلابی می پردازند و می توان از ظرفیت گروه موزیک شهرداری رشت نیز بهره برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار توجه ویژه به فضاسازی و تزیین معابر منتهی به میدان شهدای ذهاب شد و افزود: میادین و خیابان هایی که با نام های انقلابی مزین شده اند نیز به صورت ویژه زیباسازی و تزیین شوند.

 maghsoodi111 - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -
علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت: ضرورت طراحی و جانمایی المان ویژه مفهوم انقلاب در گیلان و رشت.

علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در این جلسه اظهار داشت: المان ویژه و خاص که نمایانگر مفهوم انقلاب اسلامی است باید در رشت و گیلان جانمایی شود.

وی به نقش مهم رسانه ها و رسانه ملی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رسانه ها و به ویژه رسانه ملی نقش مهمی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت: اجرای هفت برنامه مشارکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

hasq - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -

علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به برنامه های این سازمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مانند سال های گذشته برنامه های متعددی در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ۱۲ دی ماه روز رشت گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،۱۲ دی روز رشت به نام “روز رشت در چله انقلاب” نامگذاری شد.

حسنی از اجرای هفت برنامه مشارکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد و گفت: برنامه های مشارکتی دیگری نیز با سایر دستگاه های اجرایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی برای پاکبانان همزمان با ایام فاطمیه (س)، اجرای نمایش خیابانی با موضوع انقلاب، نمایشگاه عکس چهل آثار برگزیده، جشنواره نقاشی برای کودکان، نشست تخصصی برای انقلاب مانند نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اختتامیه دومین المپیاد ورزشی محلات را از دیگر برنامه های این سازمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حسنی تاکید کرد: برای نهادینه شدن نام پیاده راه، تابلویی با عنوان “پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب” اندیشیده و جانمایی شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت: مشارکت سازمان در برگزاری هرچه باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
 mahjoob111 - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -
سجاد محجوب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در این جلسه از اعلام آمادگی این سازمان برای مشارکت در برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت: راه اندازی کارگروه تولید و محتوا برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

132 - تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب -

فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز پیشنهاد داد: کارگروه و کمپین تولید و محتوا برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شود.

وی افزود: می توان دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول ۴۰ سال از طریق گراف ها، طرح های گرافیکی، استندها به سمع و نظر مردم رساند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ۲۲ بهمن را یک روز ملی دانست و افزود: حتی برخی از افراد که در بسیاری از عرصه های مختلف فعال نیستند در ۲۲ بهمن مشارکت و حضور ویژه ای خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، حجت الاسلام و المسلمین اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، سجاد محجوب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت، مجید پورجعفری مدیر حراست شهرداری رشت و  فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.