×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

photo ۲۰۱۸ ۱۲ ۱۱ ۱۳ ۱۱ ۳۲ - انهدام باند سارقین دوچرخه با 22 فقره سرقت در لاهیجان - سارقین دوچرخه

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت؛ در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ منازل که عمدتاً با شیوه و شگردی خاص اقدام به سرقت دوچرخه می‌نمودند بلافاصله با تشکیل اکیپی ویژه رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود، بلافاصله و به‌صورت هم‌زمان چند اکیپ مختلف از کلانتری‌ها و پلیس آگاهی شروع به تحقیقات گسترده میدانی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم نموده و با فعال نمودن منابع و مخبرین و فعال نمودن گشت‌های نامحسوس سرنخ‌هایی از سارقین این باند به دست آمد.

سرهنگ عزیزی در ادامه تصریح کرد، سرانجام مأمورین کلانتری 11 موفق گردیدند سارقین 26 و 30 ساله این پرونده را حین فروش دوچرخه سرقتی دستگیر نمایند.

وی ادامه داد، در تحقیقات تکمیلی متهمین به 22 فقره سرقت دوچرخه و فروش برخی از آنان معترف گردید که در بررسی از منزل سارقین تعدادی دوچرخه و اموال دیگر سرقتی کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مال حرام این پرونده شناسایی و تلاش در جهت دستگیری آنان ادامه دارد تأکید کرد: بازسازی صحنه‌های وقوع سرقت نشان از عدم رعایت موارد امنیتی بسیار ساده از سوی شهروندان می‌دهد که این امر توجه بیشتر مردم به هشدارهای پیشگیرانه پلیس را می‌طلبد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.