×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

گوشی - علت خراب شدن باتری گوشی های هوشمند چیست؟ - باتری گوشی

مبحث خراب شدن باتری گوشی های همراه، همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران محسوب می شود. به همین منظور امروز قصد داریم به بررسی علت خراب شدن باتری گوشی های هوشمند بپردازیم. در شناسایی علت اینکه چرا باتری موبایل خراب می شود موارد بسیاری وجود دارد که در این مطلب تنها چند مورد آن را بررسی می کنیم.

در ابتدا بهتر است به بررسی مواردی بپردازیم که باعث می شود کاربران به این موضوع شک کنند که باتری گوشی آنها مشکل دارد؛ از این رو مهم ترین موضوع در این بخش، تغییر شکل ظاهری باتری است که باعث می شود قاب پشتی گوشی هوشمند از فرم همیشگی خود خارج شود. در این صورت توجه داشته باشید که نباید تلاش کنید تا قاب گوشی هوشمند خود را به حالت اولیه برگردانید زیرا احتمال انفجار وجود خواهد داشت. مورد دیگر که کاربران را به بررسی علت خراب شدن باتری گوشی خود وادار می کند، خاموش و روشن شدن ناخواسته موبایل است. در کنار این مشکلات ممکن است حتی گوشی هوشمند برای همیشه به دلیل مشکل باتری خاموش شود و نیاز به استفاده از یک باتری جدیدتر باشد.

مدت زمان شارژ کردن گوشی های موبایل؛ رایج ترین علت خراب شدن باتری گوشی

بیشتر کاربران گوشی های موبایل ترجیح می دهند گوشی هوشمند خود را از شب تا صبح شارژ کنند. این موضوع یکی از مهم ترین علت های خراب شدن باتری گوشی ها به شمار می رود. از سوی دیگر، این موضوع را باید در نظر گرفت که این روند یک باره باعث خراب شدن باتری نمی شود بلکه به مرور قدرت باتری گوشی موبایل را کاهش می دهد.

large 94 - علت خراب شدن باتری گوشی های هوشمند چیست؟ - باتری گوشی

چه زمانی گوشی موبایل خود را شارژ کنیم؟

برخی از کاربران علاقه دارند همواره گوشی هوشمند خود را به صورت فول شارژ مشاهده کنند اما این موضوع کاملا غلط است. بسیاری از کارشناسان ادعا می کنند گوشی های موبایل را باید زمانی که بین 10 الی 20 درصد شارژ دارند به برق متصل کرد و شارژ کردن گوشی موبایل خارج از این میزان باتری یک تهدید بسیار مهم به شمار می رود.

استفاده از گوشی موبایل در حین شارژ شدن ممنوع است!!!

یکی از مواردی که به عنوان علت خراب شدن باتری گوشی همواره مورد بحث قرار می گیرد، استفاده از گوشی موبایل در حین شارژ شدن است. این موضوع البته خطراتی را نیز برای کاربران به همراه دارد. به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام شارژ شدن گوشی موبایل هیچ گاه با تلفن صحبت نکنید. البته این پایان ماجرا نیست؛ استفاده از گوشی هوشمند در حین شارژ شدن باعث گرمای بیش از حد گوشی موبایل می شود که می تواند آسیب های جدی را برای گوشی موبایل در زمینه باتری به همراه آورد.البته گاهی اوقات خرابی باتری مشکلاتی نظیر ویدئوی زیر را فراهم می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.