×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

عقد ازدواج - ازدواج غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی ! - ازدواج

در این نشست عشایری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با ابراز نگرانی از ازدواج های غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی و پیامدهای غیرمنطقی با منافع جامعه اظهار کرد: ضرورتاً به لحاظ اهمیت موضوع و همچنین جایگاه دهیاران در نظام مدیریت روستایی و به عنوان واسط بین دولت و مردم حوزه تحت مسئولیت خود در این راستا می توانند نقش مهمی را ایفا کرده و سفیران حُسن نیت سیاست ها و جهت گیری های دولت باشند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با برشمردن وظایف دهیاران به عنوان نهادی عمومی غیردولتی و آخرین حلقه در نهاد اجرایی کشور تصریح کرد: با آگاه سازی و افزایش آگاهی های عمومی و بسترسازی به منظور تقویت فرایند تعاملی مردم فراهم آوردن زمینه های اجتماعی و فرهنگی مشارکت مردم در این خصوص منشاء اثرات بزرگی خواهند بود.

این مقام مسئول یکی از علل مقاومت اجتماعی این اتباع خارجی به کشورشان را تقویت مناسبات فامیلی اعلام و عنوان کرد: تعارضات اجتماعی و اقتصادی در برخورد با این پدیده علت ناموفق بودن طرح های بازگشت بوده است. عشایری یکی از دلایل اصلی و اساسی شکل گیری این نوع ازدواج ها را در کنار خلاءهای قانونی، ضعف در قوانین بازدارنده و فقدان انطباق این قوانین با نیازها و واقعیت های موجود عدم وقوف و آگاهی خانواده از آثار و تبعات این ازدواج ها دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.