×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

IMG 4064 - از ایده‌های کارآفرینی در مسیر ایجاد ظرفیت‌های شغلی حمایت می‌کنیم - استاندار گیلان

دکتر مصطفی سالاری در دیدار با اعضاء هیأت مدیره کانون کارآفرینان استان به پیشنهاد مطرح‌شده درخصوص ایجاد مرکز شکوفایی ایده‌های کارآفرینی اشاره کرد و افزود: در صورت ارائه طرح و ساختار ایجاد این مرکز از حمایت‌های ملی و استانی در مسیر پیشرفت آن استفاده می‌کنیم.

وی به برخی مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان کالا و خدمات اشاره و اظهار داشت: متأسفانه برخی تولیدکنندگان شرایط ورود به عرصه تولید را نداشتند و پا به این عرصه گذاشتند که درحال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و صرفاً انتظار دریافت تسهیلات دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه برخی تولیدات نیز متناسب با شرایط و نیاز بازار نیست گفت: به منظور شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و به روزرسانی شرکت‌های تولیدی با شرایط فعلی بازار، آمادگی داریم تا از ظرفیت کانون کارآفرینی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه عمده مسائل اقتصادی به صورت کلان تصمیم‌گیری می‌شود افزود: در کارگروه رفع موانع و رونق تولید، درخصوص مسائلی که در سطح استانی قابلیت گشایش برای تولیدکنندگان دارد، تصمیم‌گیری و حمایت می‌کنیم.

استاندار گیلان گفت: به منظور مشارکت در تصمیم‌گیری صحیح برای گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان، از نماینده کانون کارآفرینان استان در جلسات کارگروه رفع موانع و رونق تولید دعوت می‌شود.

IMG 4043 0 - از ایده‌های کارآفرینی در مسیر ایجاد ظرفیت‌های شغلی حمایت می‌کنیم - استاندار گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.