×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

گوشی چت خیانت - بهترین آنتی ویروس برای اندروید برای محافظت از گوشی چیست؟ - آنتی ویروس‌

برنامه های آنتی ویروس یکی از محبوب ترین برنامه ها در میان کاربرانی هستند که بیش از همه به امنیت برنامه ها در گوشی خود اهمیت می دهند. ابتدا باید گفت که لازم است شما دانلود برنامه ها را از منابع امنی چون پلی استور باید انجام دهید تا خطر هک و نفوذ بدافزارها را به گوشی خود کاهش دهید. اما اگر در هر صورت گوشی شما آلوده به برنامه ای مخرب و جاسوسی یا ویروس خاصی شد، برنامه های زیادی هستند که می توانید آن ها را نصب کرده و گوشی خود را پاکسازی کنید. در زیر لیستی از بهترین آنتی ویروس برای اندروید ذکر شده است.

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس Avira

آویرا که برای کاربران ایرانی نیز نامی آشنا است، یکی از آنتی ویروس های محبوب است. این برنامه خصوصا در سال گذشته با رشد خوبی مواجه بود. با کمک این آنتی ویروس می توانید اصول اولیه ویروس کشی مانند اسکن دستگاه، حفاظت در لحظه و اسکن کارت حافظه خارجی و … را انجام دهید. برخی دیگر از ویژگی های این آنتی ویروس شامل پشتیبانی های ضد سرقت، اسکن خصوصی، لیست سیاه و حتی ویژگی های مدیریت دستگاه است. این برنامه بسیار سبک تر از برنامه هایی مانند نورتون است و نسخه رایگانی نیز برای آن وجود دارد.

بهترین آنتی ویروس اندروید

Avast Mobile Security 2019

این برنامه نیز یکی از محبوب ترین برنامه های آنتی ویروس در هر پلتفرمی است و بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. برخی از ویژگی های این برنامه عبارت اند از اسکن آنتی ویروس، applock، مسدود کننده تماس، پشتیبانی از ویژگی ضد سرقت، حفاظت از عکس ها و یک فایروال. اما توصیه به استفاده از همه این موارد نمی کنیم، چرا که ممکن است تعدادی از اطلاعات شما در این میان از بین برود. نسخه رایگان این اپلیکیشن تا 14 روز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس AVG 2018

AVG یک نام بزرگ دیگر در فضای اپلیکیشن های این حوزه است. در حقیقت این آنتی ویروس به Avast تعلق دارد و این شرکت AVG را در سال 2016 خریداری کرد. بنابراین تجربه استفاده از هر دور آنتی ویروس تقریبا یکسان است و تفاوت های اندکی با یکدیگر دارد. این برنامه دارای ردیابی ضدسرقت از طریق گوگل مپس است، اما دسترسی به فایروال ندارد. این برنامه مانند AVAST میزان زیادی از باتری و حافظه را اشغال نمی کند.

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس Bitdefender

این آنتی ویروس از معدود برنامه های آنتی ویروس رایگان است که در طول این سالها تغییر خاصی نکرده است و از ویژگی هایی چون رابط کاربری ساده، عملکرد سریع و تنظیمات خاص بهره می برد. این برنامه همه چیز را اسکن می کند و اگر موردی خاص را ببینید به شما گزارش می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.