×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

نژاد در جمع مردم صومعه‌سرا - تریبون غیرقانونی احمدی نژاد در محیط باز صومعه سرا در سایه سکوت و همراهی مدیران دولتی شهرستان -

گیل خبر نوشت: در حالی که عصر امروز قرار بود محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در مسجد آذربایجان صومعه سرا به سخنرانی بپردازد به مانند گذشته به بهانه ازدحام جمعیت سخنرانی خود را در فضای باز بیرونی مسجد برگزار کرد تا چیزی شبیه یک میتینگ انتخاباتی را با حمله به نهادهای رسمی کشور ایجاد کند.

احمدی نژاد که این روزها از هر فرصتی برای در اختیار داشتن یک تریبون استفاده می کند و حتی درخواست های رسمی جهت برپائی تجمعات مختلف را به وزارت کشور ارسال کرده است از استان گیلان به عنوان یک محل امن برای خواسته های خود بهره می برد. به طوری که در طول یک سال گذشته سه سخنرانی را در رشت، تالش و صومعه سرا برگزار کرده است که هر سه بار برخلاف قانون به بهانه ازدحام جمعیت سخنرانی خود را خارج از مساجد انجام می دهد تا شاید با ارسال تصاویر مختلف نشان دهد که از محبوبیت مردمی بالایی برخوردار است.

او در این سخنرانی ها حملات تندی را به مقامات رسمی کشور نیز انجام می دهد و در صومعه سرا نیز خواستار مناظره تلویزیونی با رئیس جمهور شده است. جمعی از هواداران وی نیز با شعارهای مختلفی از جمله «شعار هر ایرانی مرگ بر گرانی» یاد و خاطره تورم افسارگسیخته دولت دهم را زنده نگه داشتند!

مشخص نیست در حالی که احمدی نژاد در طول چند سال گذشته با حمله به نهادهای مختلف در مخالفت با زندانی شدن دو یار گرمابه و گلستان خود بنا به گفته بسیاری از مسئولان نظام پا را از خط قرمزها را نیز فراتر گذاشته است این تریبون آزادی که در گیلان در اختیار او قرار میگیرد برچه مبنایی است. بر این اساس بقیه نیز باید این فرصت را در اخیار داشته باشند که نقطه ای را به عنوان محل سخنرانی اعلام کنند و خارج از آن محل به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

البته ظاهرا برای فرمانداری که خودش از مدیران دولت احمدی نژاد است چنین تریبونی ادای دین به رئیسی بود که دولتش باعث شد پله های ترقی سیاسی را طی کند و شاید همین تریبون فرصتی برای حضور در انتخابات مجلس را نیز برای او فراهم کند. در طی دوران احمدی نژاد حتی یک بار نیز شاهد نبودیم که یکی از سیاستمداران شاخص کشور چنین فرصت گرانبهایی را در اختیار داشته باشد و بتواند در یک فضای باز مردمی را دور خود جمع کند. اما به لطف مدیران همیشه ساکت دولت یازدهم و دوازدهم فرصتی گرانبها در اختیار امثال احمدی نژاد قرار می گیرد که بدون توجه به همه آن چه در کشور فراهم کرده اند برای همه رجز بخوانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    هنوز هم احمدی نژاد صدشرف دارد نسبت به خیلی ها
    او با وجود خطاهایی که داشت اما مردمی دلسوز پر تلاش وبه فکر فقرا بود و شجاعانه و شبانه روزی کار می کرد ….

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.