×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 - حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس - دختر

به گزارش رکنا، مرد میمون نمایی در آمریکا باعث سکته کردن دختر 8 ساله ای شد.

مادر این دختر که لنا نام دارد، گفت : من و دخترم به همراه دوسته خانوادگی مان هایلی نیکولس در حال پیاده روی در خیابان بودیم که ناگهان صداهای ترسناکی شنیدیم ما اول فکرکردیم زلزله آمده و زمین این جوری غرش می کند اما این صدا به قدری ترسناک و وحشت آور بود که دخترم بی وقفه جیغ میزد و گریه می کرد و من و دوستم از ترس نمی دانستیم باید چیکار کنیم و تنها چیزی که به ذهنمان آمد این بود که فرار کنیم اما زمانی که پا به فرار گذاشتیم مردی غول پیکر جلوی راه ما آمد و همون صدای ترسناک که مثل صدای میمون بود از خودش در آورد و در آخر سوتی ترسناک زد و اسلحه خود را از جیبش در آورد و سمت ما نشانه گرفت.

وی ادامه داد: ما خیلی ترسیده بودیم و تا حالا همچین چیزی در تمام زندگیمان ندیده و نشنیده بودیم و به دلیل خلوت بودن خیابان کسی نبود که به ما کمک کند.

- حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس - دختر

دوستم خیلی سریع گوشی اش را در آورد تا با پلیس تماس بگیرد اما در همان لحظه مرد اسلحه خود را به سمت لنا نشونه گرفت و با صدای زمختش به ما گفت اگر گوشی را قطع نکنیم مغز لنا را کف خیابان می ریزد.

این زن ادامه داد: ما از ترس این که اتفاقی برای دخترم نیوفتد سریع گوشی را قطع کردیم اما هایلی به خاطر لرزش دستش نتوانست تماس را قطع کند و پلیس از آن سمت صداهای ما را می شنید و به خاطر روشن بودن جی پی اس گوشی، پلیس خیلی سریع توانستند ما را پیدا کنند.

مرد وقتی صدای آژیر پلیس را شنید پا به فرار گذاشت اما پلیس با استفاده از دوربین های داخل خیابان و بانک توانست او را شناسایی و دستگیر کند.

مرد میمون نما در اعترافاتش گفت: مهارت خیلی زیادی در درآوردن صداهای عجیب دارد و از این که زنان و دختران را آزار دهد لذت می برد و عادت دارد هر روز به خیابان برود و صداهای عجیب و غریبی که بلد است را در آورد تا مردم بترسند.

پلیس گفت: لنا به دلیل وحشت و ترس زیادی که در یک لحظه احساس کرد دچار سکته خفیفی شده و در بیمارستان بستری است. مرد قوی هیکل پس از محاکمه در دادگاه به 4 سال حبس و پرداخت تمام هزینه های درمانی لنا محکوم شد.

 

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.