×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

راهنمایی و رانندگی - طرح زمستانه پلیس گیلان آغاز شد - پلیس

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی گیلان روز پنجشنبه در مراسم آغاز این طرح اظهار داشت: این طرح با هدف تسهیل عبور و مرور و ارتقاء سطح ایمنی راه ها در مواجهه با شرایط جوی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی و رفع مشکلات احتمالی در جاده های استان اجرا می شود.

سردار محمدرضا اسحاقی افزود: این رزمایش امروز برای انسجام و همکاری بیشتر در جهت خدمت روانتر و بهتر به آحاد جامعه انجام می شود.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی تاکید و خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی راه های فرعی و اصلی در استان و پراکندگی جغرافیایی و نیز وجود راه های سخت گذر بایستی از تمامی ظرفیت ها برای زمان بحران های احتمالی بهره بگیریم.

سردار اسحاقی با بیان اینکه باید برای ساماندهی ، شناسنامه دار کردن و تقویت و آموزش ظرفیت های مردمی اهتمام شود، تصریح کرد: بخش اعظمی از امنیت مردم می تواند در بخش های مختلف خدمات رسانی با نقش مردم پایدار باشد از این رو باید با همکاری دستگاه های متولی این نگاه را نهادینه کنیم.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، این طرح به نمایندگی بیش از سه هزار نفر در بخش ها و دستگاه های مختلف از امروز تا 22 اسفندماه ادامه دارد.
در اجرای طرح زمستانه 450 مامور پلیس در قالب 97 گروه مشارکت می‌کنند.

طرح زمستانه پلیس راه با مشارکت پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری و شرکت امداد جاده‌ای اجرا می‌شود. ذر پایان این مراسم رزمایش ماشین آلات و تجهیزات دستگاه ها انجام شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.