چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش باران گردشگران گیلان را غافلگیر کرد
    17 شهریور 1395 - 11:13
    شناسه : 14444
    0

    بارش شدید باران موجب غافلگیری مسافران و گردشگران گیلان شد و دمای این استان را به صورت نسبی کاهش داد. به گزارش «بامردم»، بارندگی شدیدی که از بامداد امروز در نقاط مختلف گیلان از جمله مرکز این استان آغاز شده همچنان ادامه دارد و موجب کاهش نسبی دما و غافلگیری مسافران و گردشگران شده است. […]

    پ
    پ

    بارش شدید باران موجب غافلگیری مسافران و گردشگران گیلان شد و دمای این استان را به صورت نسبی کاهش داد.

    به گزارش «بامردم»، بارندگی شدیدی که از بامداد امروز در نقاط مختلف گیلان از جمله مرکز این استان آغاز شده همچنان ادامه دارد و موجب کاهش نسبی دما و غافلگیری مسافران و گردشگران شده است.

    کارشناس هواشناسی گیلان هوای امروز و فردا در این استان را بارانی و همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی کرد و گفت: بارندگی در برخی نقاط شدید بوده و موجب آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌شود.
    یوسف میر‌ه‌جینی با بیان اینکه مسافران و گردشگران از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند، تصریح کرد: دریا در این مدت مواج بوده و برای شنا مناسب نیست.
    وی خاطرنشان کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید به دلیل مه‌آلود بودن هوا، رعایت نکات ایمنی به رانندگان توصیه می‌شود.
    کارشناس هواشناسی گیلان برای هوای امروز و فردای این استان وزش باد گاهی بارندگی شدید و رعد و برق پیش‌بینی کرد و گفت: بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی گیلان مانند ستاد بحران، مدیریت منابع آب، توزیع برق و… با توجه به اخطاریه صادره تمهیدات لازم را به عمل آورند.
    وی کاهش دما را در نواحی جلگه‌ای بین دو تا چهار درجه و ارتفاعات ۳ تا ۶ درجه عنوان کرد و یادآور شد: بارندگی در نواحی مرکزی، غربی و بخش‌هایی از نواحی شرق گیلان شدت بیشتری دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.