×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

خونین e1502706326143 - قهرمان بدنسازی با چاقوی دامادشان سلاخی شد! - سلاخی

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری قاتل متواری و همدستانش در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج رستمی” با بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل برادر همسر مقتول بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی فسا بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری توان علمی و اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفا متهم و همدست وی را در شهرستان سیرجان شناسایی و اکیپ ویژه ای با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به شناسایی مخفیگاه دو همدست قاتل در فسا، ادامه داد: طی دو عملیات غافلگیرانه دستبند قانون Law کمتر از 24 ساعت بر دستان آن ها زده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روان هزندان شدند، عنوان کرد: مقتول در رشته بدن سازی فعالیت حرفه ای داشته و در سوابق ورزشی حضور موثر در مسابقات کشوری و استانی داشته است.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: عدم مهارت در کنترل خشم موجب وقوع قتل و صدمات جبران ناپذیری می شود که شهروندان می توانند با سعه صدر و استفاده از تجربیات دیگران از بروز موارد مشابه پیشگیری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.