شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرپرست فرمانداری لنگرود: خبرنگاران نخبگان جامعه هستند
    26 آذر 1397 - 11:26
    شناسه : 144515
    0

    همای گیلان نوشت: محمد رنجبر، سرپرست فرمانداری لنگرود طی نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه ، جایگاه رسانه را بسیارمهم دانست وافزود: خبرنگاران بعنوان نخبگان جامعه‌ چشم وگوش وامین مردم هستند. وی خطاب به خبرنگاران گفت:چشم شما چشم مردم و قلم شما قلم مردم است بنابراین شما بعنوان کسانی که همواره دغدغه های مردم وجامعه را […]

    پ
    پ

    رنجبر - سرپرست فرمانداری لنگرود: خبرنگاران نخبگان جامعه هستند - با مردم

    همای گیلان نوشت: محمد رنجبر، سرپرست فرمانداری لنگرود طی نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه ، جایگاه رسانه را بسیارمهم دانست وافزود: خبرنگاران بعنوان نخبگان جامعه‌ چشم وگوش وامین مردم هستند.

    وی خطاب به خبرنگاران گفت:چشم شما چشم مردم و قلم شما قلم مردم است بنابراین شما بعنوان کسانی که همواره دغدغه های مردم وجامعه را بیان میکنید وبه دنبال رفع مشکلات جامعه هستید میتوانید مشاوران خوبی برای ما مدیران باشید تا ما به کمک شما راحت تر بتوانیم مسائل پیرامون حوزه خدمتی خودرا شناسایی کرده و درصدد رفع آنها باشیم.

    نماینده عالی دولت درشهرستان لنگرود درادامه خاطرنشان کرد:هنرمدیریت این است که همواره در تمامی امور بتوان از مقوله مشورت و همفکری با صاحبان نظر و ایده برخوردار شد.

    وی تصریح کرد :درسطح کشور،استان وشهرستانمان ساختارها و ظرفیت های زیادی وجود دارد که شناسایی و تقویت آنها میتواند به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک شایانی کند که ازجمله این ظرفیت ها رسانه ها و خبرنگاران هستند.

    وی با والا دانستن جایگاه رسانه درکشوریادوخاطره شهید صارمی و همه شهدای عرصه اطلاع رسانی را گرامی داشت و گفت: شما بعنوان رکن چهارم دمکراسی همواره به دنبال بیان دغدغه های جامعه هستید که بسیار ارزشمند است.

    رنجبر درادامه هدف از این نشست را کمک گرفتن و تعامل دوسویه خبرنگاران با فرمانداری درجهت پیشبرد برنامه های مختلف سطح شهرستان عنوان نمود وگفت:هدف من و شما یکی است و همه ما تلاش میکنیم تا درجهت حفظ وپیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی کشورگام برداریم.

    درپایان این نشست یک ساعته هرکدام از خبرنگاران به بیان مسائل و مشکلات پیش روی خود در عرصه اطلاع رسانی پرداختند وازدغدغه های شهرستان لنگرود گفتند.

    به گزارش «بامردم»،صحبت های رنجبر امروز در شرایطی مطرح شده است که همین چند روز پیش خبری مبنی بر نامحرم دانستن خبرنگاران لنگرود در جلسه گردشگری و تاخیر یک ساعته و سرانجام لغو آن در رسانه ها منتشر شده بود.

    البته نا گفته نماند پیش از جلسه یادشده نیز رنجبر در مصاحبه ای به تعریف و تمجید از خبرنگاران پرداخته بود اما در عمل بعد از آن …

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.