×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

آزاد انزلی - قدردانی مسئولین روستاهای محدوده از سازمان منطقه آزاد انزلی - منطقه آزاد انزلی

تعدادی از دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی از اقدامات این سازمان در زمینه عمران و بهبود محیط روستایی و توانمند سازی جوامع محلی و طرح های سرمایه گذاری اجرا شده در حوزه های گردشگری قدردانی نمودند.

فرخ صفری رییس شورای اسلامی روستای طالب آباد که در جهت غربی منطقه آزاد انزلی قرار گرفته با بیان اینکه احداث پروژه های عمرانی توسط سازمان منطقه آزاد انزلی توانسته رفاه مردم روستای طالب آباد را فراهم کند افزود: روستای طالب آباد از روستاهای نمونه منطقه آزاد انزلی است که وجود دانشگاه آزاد و واحدهای اقامتی در این روستا بهمراه طرح های عمرانی-خدماتی سازمان، به جذب توریست در تمام مدت فصول کمک کرده است.

وی از خدمات رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و پرسنل سازمان که در احداث پروژه های عمرانی در روستای طالب آباد از هر کمکی دریغ نمی کنند قدردانی کرده و وجود منطقه آزاد انزلی را فرصتی مناسب برای مردم روستای طالب آباد اعلام کرد و گفت: افتتاح فضای سبز با احداث آلاچیق به مساحت ۲۵۰ متر جنب مسجد امام حسین (ع) که در سال گذشته صورت گرفت، کمک بالغ ۴۰ میلیون تومانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تسریع در ساخت مسجد امام حسین(ع) این محله در کنار آسفالت و خاک ریزی و زیرساخت سازی خیابان ها از مهمترین طرح های عمرانی اجرا شده سازمان در این روستا می باشد.

وی احداث طرح های خدماتی عمران روستایی سازمان منطقه آزاد انزلی در روستای متبوع خود عنوان نمود و اضافه کرد: اعتباری بالغ بر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای این پروژه ها تخصیص داده شده که اقدامات اولیه آن در فاز ۱ انجام و فاز ۲ آن در دست اقدام می باشد که در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.

فرخ صفری اظهار داشت که همچنین کمک مالی دیگری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به اعتبار ۴۰میلیون برای پروژه عمرانی خانه بهداشت روستا در نظر گرفته شده که به زودی مرحله فاز ۲ آن افتتاح خواهد شد و در عین حال احداث سکوی ورزشی برای تماشا گران در سالن ورزش چند منظوره روستای طالب آباد از دیگر پروژه های عمرانی است که در آینده نزدیک با همکاری سازمان ایجاد می شود.

رییس شورای اسلامی روستای طالب آباد با اشاره به تعامل خوب روستای متبوع خود با مدیران و مسئولین سازمان منطقه آزاد انزلی، این نگاه حمایتی را فرصت مغتنمی عنوان کرد که اگر مسئولین روستاهها بتوانند از این فرصت استفاده کنند امکان تسریع در روند توسعه روستاها پدید می آید چراکه عملکرد سازمان مزبور منجر به تغییر و تحول شگرفی در مردم روستای طالب آباد شده و اجرایی شدن کارهای عمرانی مورد رضایت مردم بوده و توانسته تاثیرات مثبتی در فراهم کردن معشیت و رفاه آنان داشته باشد.

دهیار روستای ساحلی چپیر پرد زمان با اشاره به استعدادهای ورزشی جوانان این روستا اظهار داشت: رختکن ورزشی برای ورزشکاران روستا بهمراه ایجاد فضای سبز و استراحتگاه از جمله طرح های در دست اجرای سازمان منطقه آزاد انزلی است که با فرا رسیدن دهه فجر سال جاری، افتتاح خواهد شد.

داوود گیاشی با اظهار خوشحالی از تعاملی که مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی با ساکنین منطقه دارند از زحمات مدیرعامل این سازمان قدردانی کرده و گفت: عملکرد سازمان منطقه آزاد انزلی نقش مثبتی در بهبود معیشت و رفاه مردم این روستایی داشته و افزایش حضور گردشگران در این روستای توریستی ظرف پنج سال گذشته ناشی از اقدامات و طرح های توسعه ای سازمان منطقه آزاد انزلی است که بر روی اقتصاد این منطقه تاثیر قابل توجهی داشته است.

وی با قدردانی از خدماتی که سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه زیست محیطی ارائه می کند، افزود: با اجرای طرح جمع آوری زباله در سطح کوچه ها و خیابان های روستا توسط معاونت عمرانی سازمان موجبات رفع این مشکل به نحو احسن در منطقه روستای ساحلی چپرپرد زمان فرآهم شد.

عباس گلشنی رییس شورای اسلامی روستای گلشن منطقه آزاد انزلی که در مرکز محدوده این منطقه واقع شده با بیان اینکه خدمات متعددی در حوزه اجتماعی توسط سازمان منطقه آزاد صورت گرفته اظهار داشت: هم اکنون ۷۰ درصد از مراحل ساخت بزرگترین فضای سبز روستای گلشن به مساحت۱۳۰۰متر مربع انجام شده که سازمان منطقه آزاد انزلی ۲۷۰ میلیون بودجه برای احداث این پروژه تخیصص داده است.

وی با اشاره به تنوع خدمات و طرح های عمران روستایی سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح روستاهای منطقه، افزود: خدمات اجتماعی و فرهنگی متعدد و بسیار مثبتی توسط سازمان منطقه آزاد انزلی صورت گرفته که می توان از آن جمله خدمات آتشنشانی، اورژانس و بهسازی و نوسازی فضای فرهنگی و ورزشی در روستای گلشن را نام برد، خدماتی که منجر به تغییر و تحولات بسیار خوبی در تعامل با مدیرت منطقه آزاد انجام شده است.

گلشنی با اشاره به آغاز عملیات احداث یک مدرسه مناسب و استاندارد در این روستا از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: احداث خانه عالم ، ساخت یادمان گلزار شهدا ،پروژه های آبرسانی و لوله گذاری و بازسازی زمین ورزشی گلشن از دیگر اقدامات منطقه آزاد انزلی در این روستا است .

رییس شورای اسلامی روستای گلشن با بیان اینکه عملکرد منطقه آزاد به صورت بسیار مطلوب در فراهم کردن رفاه مردم روستای گلشن نقش داشته، افزود: احداث اتوبان و کشیدن لوله های آب شرب در منازل مسکونی از جمله خدمات موثر در وضع معیشت رفاه مردم بوده و در عین حال مباحث مترتب بر خدمات گمرکی و قابلیت های توریستی و ظرفیت های ایجاد شده در حوزه اشتغال و توانمند سازی جوامع محلی ظرف سالهای اخیر بوده که همگی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی پدید آمده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.