×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سیدمحمد احمدی 2 - اختصاص ۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه تولید و اشتغال شهرستان رودسر - اشتغال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ سید محمد احمدی صبح امروز در نهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در شهرستان رودسر با تاکید بر ضرورت جذب اعتبار اختصاص یافته به شهرستان در حوزه رونق تولید و اشتغال افزود: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی که تسهیلات لازم برای تولید نیاز دارند می توانند از این منابع استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید در رونق تولید تحرک بیشتری را شاهد باشیم اظهار کرد: همه ما مکلفیم از تولید حمایت کنیم و در این مسیر باید از منابع موجود به خوبی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بانک ها به جای نگاه سخت گیرانه در این عرصه شیوه های حمایتی را رویکرد کار خود قرار دهند چرا که معتقدم هر گونه سیاست سخت گیری جواب عکس خواهد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در بخش دیگری از سخنان خود از دو اتفاق مهم و ارزشمند در استان در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی خبر داد و گفت: تشکیل شورای معادن و تصویب طرح ساماندهی آب بندان های استان ۲ اقدام مهم است که آیندگان در این زمینه بعدها قضاوت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: تشکیل شورای معادن با کار کارشناسی دقیق انجام شده و شیوه نامه های اجرای طرح ساماندهی آب بندان ها به فرمانداری ها ابلاغ شده که باید از آن به خوبی مراقبت شود و در این مسیر طبعاً جلوی برخی زیاده خواهی ها در این عرصه گرفته خواهد شد.

کارگروه بررسی رفع موانع تولید شهرستان 2 - اختصاص ۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه تولید و اشتغال شهرستان رودسر - اشتغال

سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این جلسه روند اعطای تسهیلات اشتغال زایی در دو بخش طرح کارا و اشتغال فراگیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شواهد نشان می دهد در حوزه پرداخت اشتغال تلاش های خوبی صورت گرفته است.

علی وارسته با اشاره به فعالیت ۸۲ واحد صنعتی در این شهرستان افزود: سال گذشته در قالب طرح کارا از مجموع سهم شهرستان در حوزه  اشتغال نیمی از آن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع سهم رودسر در حوزه اشتغال روستایی که ۲۰ میلیارد تومان بوده ۱۴ میلیارد تومان یعنی حدود ۷۰ درصد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال فراگیر از مجموع ۳۰میلیارد تومان اعتبار تخصیصی به رودسر ۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و انتظار داریم بقیه نیز محقق شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.