جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان برگزار می‌شود
    27 آذر 1397 - 0:16
    شناسه : 144636
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:‌ در این یادواره مقام والای شهدای دوران دفاع مقدس،‌ شهدایی که در ناآرامی‌های قبل از جنگ تحمیلی جان خود را فدا کردند و کسانی که در عرصه مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور اعم از کادری و سرباز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند مورد تکریم قرار می‌گیرد.

    پ
    پ

    اسحاقی - یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان برگزار می‌شود - سردار محمدرضا اسحاقی

    تسنیم نوشت: سردار محمدرضا اسحاقی صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت و تکریم مقام شهدا یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان ساعت ۱۴ چهارشنبه ۲۸ آذر در رشت برگزار می‌شود.

    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:‌ در این یادواره مقام والای شهدای دوران دفاع مقدس،‌ شهدایی که در ناآرامی‌های قبل از جنگ تحمیلی جان خود را فدا کردند و کسانی که در عرصه مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور اعم از کادری و سرباز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند مورد تکریم قرار می‌گیرد.

    سردار اسحاقی درباره زمان و مکان برگزاری یادواره شهدای ناجا گیلان افزود: یادواره شهدای نیروی انتظامی گیلان در سال‌های گذشته نیز برگزار می‌شد اما امسال برای نخستین بار با شکل و شیوه‌ای مفصل و کامل‌تر در سالن شهدای ناجا استان گیلان در رشت برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به حضور خانواده‌های شهدا در یادواره ۴۴۵ شهید ناجای گیلان ابراز داشت: یادواره شهدای ناجا گیلان در شرایطی بسیار مساعد برگزار می‌شود زیرا در هفته‌های اخیر شاهد برگزاری یادواره شهدای خراسان جنوبی و دیدار خانواده‌های شهدا با مقام معظم رهبری بوده‌ایم.

    فرمانده انتظامی استان گیلان به بیانات مقام معظم رهبری که همواره به نقش شهدا در پیشبرد اهداف نظام و پایداری و استقامت آنان تأکید دارند اشاره کرد و گفت:‌ مراسم یادواره شهدای ناجا گیلان در حقیقت فرصتی است که باید از آن در راستای تجلیل از مقام شهادت استفاده شود.

    سردار اسحاقی ایثار،‌ فداکاری و جهاد نیروهای مخلص ناجا در جهت اعتلای دین مبین اسلام و حفظ انقلاب اسلامی را متذکر شد و بیان داشت: استکبار جهانی و نظام سلطه دائماً به دنبال از بین بردن استقلال کشور و آزادی جامعه اسلامی هستند اما شهدا با خون خود در برابر تمام این هجمه‌ها ایستادند.

    وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شهدا همچنان در حال حفظ و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی هستند عنوان کرد: با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری نتیجه می‌گیریم که حفظ و تکریم مقام شهدا و ادامه راه آن‌ها به تمام مردم و تک تک افراد جامعه واجب است.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری نسخه حل مسائل امروز جامعه روحیه و مدیریت جهادی است افزود:‌ شهدا جان خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین متاع دنیایی در راه دفاع از ارزش‌های دین فدا کردند بنابراین برگزاری یادواره‌های شهدا باید به‌عنوان یک اصل مهم قلمداد شود.

    سردار اسحاقی از برگزاری برنامه‌ای ویژه در روز ۲۸ آذر نیز خبر داد و در تشریح جزئیات این مراسم عنوان کرد: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان قرار است در روز برگزاری یادواره شهدای ناجا گیلان از وجود پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز بهره ببریم.

    وی با بیان اینکه در شب رحلت حضرت معصومه(‌س) مراسمی برای این دو شهید گمنام برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: قرار است در بقعه متبرکه خواهر امام(‌س) رشت و بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۱۹ مراسمی با حضور این دو شهید گمنام و مردم ولایتمدار شهر رشت برگزار شود.

    فرمانده انتظامی استان گیلان مشارکت فعال اهالی رسانه و خبرنگاران در بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری خواند و ابراز داشت:‌ خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه می‌توانند در جهت نشر فرهنگ و نگرش والای شهدا و هدایت جامعه به سمت خیر و صلاح گام‌های مؤثری بردارند.

    photo ۲۰۱۸ ۱۲ ۱۳ ۱۸ ۳۳ ۰۸ - یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان برگزار می‌شود - سردار محمدرضا اسحاقی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.