×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

باسط ‌درازهی - فیلم فحاشی و رفتار زشت نماینده مجلس سراوان با یک کارمند / واکنش این نماینده‌ مجلس چه بود؟ - محمد باسط

کانال تلگرامی روزنامه نوشت: در ویدیویی که از محمد باسط ‌درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس، منتشر شده، او در سخنانی توهین آمیز به یک کارمند می گوید «تو … می خوری از من دستور نمی گیری. تو غلط می کنی از من دستور نمی‌گیری. مردک…». این سخنان درازهی با واکنش تند و برخورد فیزیکی یکی از شهروندانی که در آنجا حضور داشته همراه می‌شود.

محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در واکنش به انتشار کلیپ درگیری لفظی وی با یک کارمند اظهار کرد: بنده سه شنبه هفته گذشته با رییس گمرک ایران آقای میراشرفی در اداره گمرک مرکزی وقت ملاقات داشتم و قرار بود تا درباره مسائل گمرکی حوزه انتخابیه خود با وی بحث و گفتگویی داشته باشم.

وی افزود: ریاست محترم گمرک به دلیل نبود وقت قرار ملاقات را به امروز موکول کرد و بنده حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه جلوی در معطل بودم. دو کارمندی که در آنجا حضور داشتند در واکنش به پیکیری بنده با رییس گمرک ضمن توهین، گفتند که هر چه می‌کشیم از دست امثال شماست!

وی ادامه داد: بحث و چالش حدود سه دقیقه به طول انجامید و افرادی که مبادرت به فیلم‌برداری کرده بودند با تدوین فیلم قسمت‌هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند را حذف کرده‌اند.

نماینده مردم سراوان گفت: کارمندی که تصویرش در فیلم مشخص است با ادبیات بسیار سخیف، بیان دشنام، از ملاقات بنده با رئیس گمرک ممانعت کرد که در نهایت درگیری پیش آمد و بنده را با بی‌احترامی از اداره بیرون انداختند.

درازهی تصریح کرد: بنده با وزارت اقتصاد تماس گرفتم تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و نهایتا پس از ۲ الی ۳ ساعت معطلی موفق به انجام ملاقات نشدم.

نماینده مردم سراوان بیان کرد: بنده فردا حتما این مسأله را در صحن علنی مجلس بیان و استیضاح وزیر اقتصاد را مطرح خواهم کرد.

  1. ناشناس

    بی تربیت فحاش اسم خودش گذاشته نماینده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.