×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین - برخی افراد برای ورود به مجلس برای دیگران پرونده سازی می کنند - انزلی

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی اظهار داشت: امروزه فتنه ها و شرارت های مختلفی امت اسلامی را تهدید می کند و دشمنان در تلاشند ما را به زانو در بیاورند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس خاطر نشان کرد: نقایص قانون انتخابات باعث چنین مشکلاتی شده است و امروز شاهد رانتخواری و دخالت های بی مورد توسط برخی نمایندگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه اصلاحیه قانون انتخابات قرار است در مجلس تصویب شود تصریح کرد: این کار نادرستی است زیرا برخی نمایندگان اگر این قانون به منافع شخصی شان آسیب بزند به آن رای نخواهند داد.

امام جمعه بندرانزلی خواستار چاره اندیشی از سوی شورای نگهبان در خصوص رفع مشکلات مجلس و انتخابات شد و گفت: امروزه شاهدیم برخی برای ورود به مجلس برای دیگران پرونده سازی می کنند و منافع عمومی را نادیده می گیرند.

شمس الدین همچنین با اشاره به ماجرای توهین نماینده سراوان بیان داشت: چنین رفتارهایی مردم را ناراحت خواهد کرد. ملت ایران با هر قومیت و مذهب حامی ولایت است و در مقابل تفرقه افکنی می ایستد. گسترش وسیع این ماجرا و درگیر کردن دولت و مجلس نشان می دهد ممکن است پای دشمن برای تفرقه افکنی قومیتی در میان باشد.

وی افزود: حمایت سایر نمایندگان از نماینده سراوان تعجب آور است و دستگاه های امنیتی و نظارتی باید هوشیار باشند فتنه ای توسط دشمن ایجاد نشود.

امام جمعه بندرانزلی همچنین با تاکید بر وحدت و انسجام ملی، اظهار داشت: هر کس در هر منصبی انسجام ملی را خدشه دار کندقطعا با او برخورد می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.