جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قهرمان سابق کاراته بانوان رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه شد
    04 دی 1397 - 10:35
    شناسه : 145088
    1

    مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه‌اشرفیه ظهر امروز در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    پ
    پ

    اولین جلسه کمیسیون ورزشی شورای شهر آستانه‌اشرفیه 4 - قهرمان سابق کاراته بانوان رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه شد - آستانه‌اشرفیه

    ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه‌اشرفیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین علیزاده، فاطمه قاسمی قهرمان اسبق کاراته بانوان به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

    رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه در این مراسم با تقدیر از زحمت‌های حسین علیزاده رئیس پیشین این اداره اظهار کرد: شهرستان آستانه‌اشرفیه از پتانسیل بالایی در ورزش استان و کشور برخوردار است و با تعامل و همکاری فصل جدیدی در ورزش استان رقم می‌زنیم.

    فاطمه قاسمی با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در زندگی فردی و اجتماعی تصریح کرد: جامعه‌ای که به ورزش گرایش پیدا کند از معضلات بسیاری رهایی می‌یابد و هدفمان علاوه بر ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان است.

    وی قهرمان شهرستان را الگوی مناسبی برای ورزشکاران دانست و گفت: حمایت از قهرمانان ورزشی در رشته‌های گوناگون می‌تواند علاوه بر دلگرمی این قهرمانان ملی، انگیزه سایر ورزشکاران را افزایش دهد.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان پیش‌ازاین خبر از ورود نیروهای جوان و بانو به عرصه مدیریت ورزشی استان را داده بود.

    فارس

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.