×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اینستاگرام - توضیح وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام - اینترنت بدون اینستاگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز اعلام کرد که طبق نظر متخصصان بخش ارتباطات، ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی درباره ارایه بسته‌های اینترنت بدون امکان دسترسی به اینستاگرام بی‌فایده است.

اخیراً نامه‌ای درباره محدودسازی برای اینستاگرام منتشر و البته ازسوی سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده که ارتباطی با فیلترینگ این شبکه اجتماعی ندارد.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داده بود که نامه‌ای که اخیراً درباره محدودسازی برای اینستاگرام منتشر شده، ارتباطی با فیلترینگ این شبکه اجتماعی ندارد. در این طرح، بسته‌ها و طرح‌های فروش اینترنت، بدون امکان اتصال و استفاده از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام تهیه می‌شود.

در این نامه ظاهرا از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و رادیویی، خطاب به شرکت‌ مخابرات ایران و کلیه شرکت‌های ارایه‌کننده خدمات اینترنتی آمده است که با توجه به ضرورت صیانت از فرهنگ اسلامی ایرانی و حریم خانواده‌ها و حمایت از محتوای داخلی، با قید فوریت تصمیمی اتخاذ کنند که بسته‌ها و طرح‌های فروش اینترنت بدون امکان اتصال و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام، تهیه و در لیست بسته‌های فروش خود قرار دهند.

اما محمدجواد آذری جهرمی امروز در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که در جلسه‌ای که با متخصصان بخش ارتباطات داشتم، نظرشان بر این بود که این ابلاغیه سازمان تنظیم عملا بی‌فایده است چراکه اولا باعث ترویج بیش‌تر فیلترشکن‌ها می‌شود و ثانیا هدف از طریق ترویج نرم‌افزارهای مدیریت والدین بهتر محقق می‌شود. نظر درستی بود و لازم است این ابلاغیه اصلاح شود.

AndroidOnlineNewsImage 2 1 - توضیح وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام - اینترنت بدون اینستاگرام

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.