جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهمترین روش ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه آموزش است
    05 دی 1397 - 21:11
    شناسه : 145187
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با تاکید بر ارتقاء فرهنگ ترافیک با استفاده از ظرفیت همه سازمان ها و نهادهای متولی فرهنگ گفت: فرهنگ سازی ترافیک، یکی از مهمترین عوامل ایجاد نظم و انضباط اجتماعی است.

    پ
    پ

    حیدری 1 - مهمترین روش ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه آموزش است - آستانه اشرفیه

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه :روز گذشته جلسه شورای ترافیک شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست مهندس حیدری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با تاکید بر ارتقاء فرهنگ ترافیک با استفاده از ظرفیت همه سازمان ها و نهادهای متولی فرهنگ گفت: فرهنگ سازی ترافیک، یکی از مهمترین عوامل ایجاد نظم و انضباط اجتماعی است.

    وی مهمترین روش ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه را آموزش عنوان کرد و گفت : آموزش باید با استفاده از همه ابزار موجود از جمله رسانه های تصویری، گفتاری و نوشتاری به صورت مستمر و غیر مستمر و با در نظر گرفتن ویژگی های فراگیران انجام شود.

    حیدری با اشاره به اینکه ترافیک امروز با زندگی روزمره شهروندان عجین شده و یکی از مسائل مهم و پیچیده شهری است گفت: عدم جامعه پذیری الگوهای رفتاری ترافیکی و فقدان فرهنگ صحیح رانندگی از جمله مهمترین علل ترافیک است.

    فرماندار در بخشی دیگر از سخنان خود به اشغال پیاده رو‌ها و خطوط عبور مرور توسط سد معبرها اشاره کرد و گفت : سد معبر تحت هرعنوانی مصداق تضییع حقوق شهروندان است و چنین افرادی باید پاسخگوی حقوق از دست رفته شهروندی باشند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: گرچه سد معبر به ظاهر موضوع ساده‌ای است، اما موجی از نارضایتی مردم از کسبه را به دنبال داشته و چهره شهر را نیز به هم زده است. جلوگیری از سدمعبر و رفع آن در پیاده‌رو‌ها و خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی سطح شهر، جمع‌آوری وسایل غیرقابل استفاده‌ای که در کوچه و خیابان رها شده است باید با جدیت در سطح شهر توسط اجراییات شهرداری دنبال شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.