جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در پاسخ به بی مهری‌ها و تهمت‌هایی که زده شد، سکوت می‌کنم | بنابر مصوبه هیئت تطبیق شهرستان، روند طرح سوال، غیرقانونی اعلام شده بود
    07 دی 1397 - 14:19
    شناسه : 145252
    0

    دکتر نیک بین علت حضور خود در جلسه استیضاح را صرفا بدلیل خواست شخصی وی مبنی بر عدم ایجاد تنش در فضای شهر سیاهکل عنوان کرده و گفت: فعلا تا اعلام نتیجه نهایی توسط شورای محترم تطبیق شهرستان، در پاسخ به بی مهری ها و تهمت هایی که زده شد ، سکوت می کنم .

    پ
    پ

    نیک بین شهردار سیاهکل - در پاسخ به بی مهری‌ها و تهمت‌هایی که زده شد، سکوت می‌کنم | بنابر مصوبه هیئت تطبیق شهرستان، روند طرح سوال، غیرقانونی اعلام شده بود - سیاهکل

    دکتر ایمان محمد پور نیک بین، شهردار جوان سیاهکل طی مصاحبه ای با خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم ، در اولین واکنش به استیضاح خود از سوی شورای اسلامی این شهر ، با قرائت بیتی از اشعار حافظ اظهار داشت :

    بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم
    یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

    نیک بین در پاسخ به چگونگی نحوه استیضاح خود با بیان اینکه طبق مصوبه ی هیئت تطبیق شهرستان سیاهکل ، روند طرح سوال اعضاء محترم شورای شهر از شهردار ، غیرقانونی اعلام گردیده بود ،افزود : ضمن اینکه طرح سوال و استیضاح شهردار ،حق قانونی این عزیزان در شورای شهر است، به نظر و رایشان احترام می گذارم اما سوالاتی که از بنده پرسیده شد بلا استثناء وجاهت قانونی نداشته است و از همان ابتدا در مرحله ی تذکر نیز رد گردیده بود .

    دکتر نیک بین در ادامه ، علت حضور خود در جلسه استیضاح را صرفا بدلیل خواست شخصی وی مبنی بر عدم ایجاد تنش در فضای شهر سیاهکل عنوان کرده و در ادامه گفت: فعلا تا اعلام نتیجه نهایی توسط شورای محترم تطبیق شهرستان، در پاسخ به بی مهری ها و تهمت هایی که زده شد ، سکوت می کنم .

    وی افزود: بنده اگر بنا بر گفته ی عزیزان ، مشکلی داشته و یا در مدیریت شهری خود اعمالی غیرقانونی انجام داده بودم ، اصراری بر علنی بودن جلسات برگزار شده از سوی شورای شهر نمی کردم .

    دکتر ایمان محمد پور نیک بین در پاسخ به این سوال که علت سکوت وی در قبال شایعه پراکنی های صورت گرفته اخیر در فضای مجازی چیست، اظهار داشت: عملکرد بنده در مدتی که خدمتگذار مردم سیاهکل بودم نیازی به دفاع ندارد. در صورت لزوم، زمان برای بیان حقایق نزد بنده محفوظ است و صحبت های نهایی را از طریق اصحاب رسانه با شهروندان محترم سیاهکل در میان خواهم گذاشت .

    شایان ذکر است ، اواخر مهر ماه سال گذشته ، دکتر ایمان محمدپور نیک بین، طی انتخاباتی با کسب پنج رأی قاطع موافق از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود .

    محمدپور نیک بین ۳۵ ساله و دارای مدرک دکترای در رشته مهندسی عمران است.

    در کارنامه کاری شهردار سیاهکل عضویت در هیئت علمی و استادیاری گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و قائم مقامی مرکز متخصصان راه و شهرسازی کشور در گیلان به چشم می خورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.