جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سالاری خدمت در گیلان را به استان های دیگر ترجیح می دهد!
    09 دی 1397 - 0:37
    شناسه : 145314
    0

    در چند ماه اخیر بویژه پس از اجرایی شدن اصلاحیه قانون منبع بکارگیری بازنشستگان که منجر به تغییر نیمی از استانداران دولت دوازدهم شد، گمانه زنی های متعددی پیرامون تغییر استاندار گیلان و انتصاب جوانترین استاندار کشور به عنوان نماینده عالی دولت در دیگر استان ها در محافل سیاسی و فضای رسانه ای مطرح شد. […]

    پ
    پ

    سالاری 1 2 - سالاری خدمت در گیلان را به استان های دیگر ترجیح می دهد! -

    در چند ماه اخیر بویژه پس از اجرایی شدن اصلاحیه قانون منبع بکارگیری بازنشستگان که منجر به تغییر نیمی از استانداران دولت دوازدهم شد، گمانه زنی های متعددی پیرامون تغییر استاندار گیلان و انتصاب جوانترین استاندار کشور به عنوان نماینده عالی دولت در دیگر استان ها در محافل سیاسی و فضای رسانه ای مطرح شد.

    از تهران، البرز و مازندران تا فارس، کرمانشاه و خوزستان از جمله استان هایی بودند که حتی بعضی از نمایندگان مجلس و یا فعالین و گروه های سیاسی نیز تمایل خود را به حضور سالاری در استانشان ابراز کردند.

    البته در این میان برخی گمانه زنی ها مبنی بر حضور سالاری در هیات دولت به عنوان معاون حقوقی رییس جمهور که احتمالا به واسطه عملکرد مثبت او طی پنج سال استانداری و جایگاه سیاسی بالای او در میان دولتمردان حسن روحانی مطرح می شد.

    نقطه اوج گمانه زنی های مربوط به رفتن سالاری از گیلان قرار گرفتن او در میان گزینه های نهایی شهرداری تهران بود.

    اما در همین رابطه یک منبع آگاه در گفت و گو با گیل خبر از عدم تمایل سالاری به حضور در استانی دیگر خبر داد و گفت : وقتی شایعاتی درباره رفتن استاندار مطرح شد از او صحت ماجرا را جویا شدم اما اقای سالاری که همواره برنامه ریزی و دورنمای منسجمی برای توسعه گیلان در نظر دارد با رد این شایعات گفت : حدود شش ماه قبل و زمانی که زمزمه های تغییر استانداران مطرح بود، صحبت ها و پیشنهاداتی مطرح شد که بدون کمترین تردیدی و فورا آنها را رد کردم زیرا خدمت در گیلان را نسبت به استان های دیگر ترجیح میدهم و اگر از این پس هم اسم هر استان دیگری مطرح شد با اطمینان تکذیب کنید.

    این منبع اگاه افزود: این موضوع باعث خوشحالی است که بسیاری از استانهای دیگر تمایل به حضور سالاری را دارند اما استاندار گیلان با نیرو و نشاط جوانی و دانش و تجربه بالای خود برای ادامه خدمت در گیلان مصمم است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.