جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در صورت تداوم روند افزایش قیمت 50 تن مرغ منجمد در شبکه بازار گیلان توزیع می شود
    10 دی 1397 - 18:45
    شناسه : 145453
    0

    در صورت تداوم روند افزایش قیمت مرغ و در جهت کنترل آن، 50 تن مرغ منجمد بر اساس ساز و کار نظارتی مصوب در بازار توزیع می شود.

    پ
    پ

    50 تن مرغ منجمد در شبکه بازار گیلان توزیع می شود - در صورت تداوم روند افزایش قیمت 50 تن مرغ منجمد در شبکه بازار گیلان توزیع می شود - بازار گیلان

    به منظور برنامه ریزی مناسب جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی و حفظ ثبات و آرامش بازار نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار شد.

    در این نشست مقرر شد تا در صورت تداوم روند افزایش قیمت مرغ و در جهت کنترل آن،50 تن مرغ منجمد بر اساس ساز و کار نظارتی مصوب در بازار توزیع شود.

    همچنین مقرر شد تا اتحادیه مرغداران و زنجیره های تولید مرغ استان، نسبت به تامین و توزیع حداقل نیمی از نیاز مرغ مصرفی استان با قیمت 1500 تومان کمتر از قیمت بازر در فروشگاه های متعلق به خود اقدام کنند.

    سید محمد احمدی در این نشست بر ضرورت تشدید نظارت ها و کنترل بازار در پایان سال تاکید کرد و افزود: توجه به مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای کاهش نگرانی های آنان باید در راس امور مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

    وی افزود: علاوه بر تشدید نظارت بر بازار عرضه محصولات، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه منابع در ماههای آخر سال باید بیشتر مورد توجه عموم قرار گیرد تا در آستانه سال نو ثبات نسبی در استان حاکم شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.