پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورزش بانوان در طول چهل سال گذشته رشد خوب و بی‌سابقه‌ای داشته است/ در دولت تدبیروامید توانستیم کرسی‌های بین‌المللی را به‌دست آوریم
    12 دی 1397 - 11:23
    شناسه : 145530
    0

    مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در حال حاضر ورزش ایران جایگاه خوبی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح جهانی دارد. قطعا با بررسی پرونده این چهل سال آینده روشنی را می‌توان برای ورزش کشور متصور بود.

    پ
    پ

    مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان - ورزش بانوان در طول چهل سال گذشته رشد خوب و بی‌سابقه‌ای داشته است/ در دولت تدبیروامید توانستیم کرسی‌های بین‌المللی را به‌دست آوریم - گیلان

    مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان پیرامون چهل سالگی انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن برای ورزش بانوان به خبرنگار برنا گفت: ورزش ایران در طول این چهل سال رشد کم سابقه‌ای را تجربه کرده است، ورزش بانوان نیز در همه این سال‌ها هم پای مردان در میادین افتخار آفرین بوده، اگر بخواهیم نگاه آماری به این مسائل داشته باشیم به وضوح متوجه این پیشرفت خواهیم شد.

    وی اضافه کرد: خوشبختانه در تمام این چهار دهه رشد ورزش کشور فقط مربوط به مدال آوری نبوده، ما در کنار کسب مقام و مدال در میادین بین‌المللی از نظر زیر ساخت‌های ورزشی نیز موفق عمل کردیم، در بخش کسب کرسی‌های بین المللی نیز اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داد.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: در حال حاضر ورزش ایران جایگاه خوبی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح جهانی دارد. قطعا با بررسی پرونده این چهل سال آینده روشنی را می‌توان برای ورزش کشور متصور بود.

    بخشی در پایان افزود: بخش شمال کشور نیز در همه این سال‌ها مسیر رشد و ترقی را به خوبی طی کرده است و از نظر زیر ساخت‌ها نیز توسعه چشمگیری داشتیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.