×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان - افزایش محسوس و قابل توجه تمامی شاخص های حوزه ورزش گیلان در ۴۰ سال گذشته -

مریم بخشی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت : بر اساس آمارهای واحد آمار اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مجموع تمامی شاخص‌های اصلی حوزه ورزش همچون سرانه فضاهای ورزشی ، جمعیت ورزشکاران ، تعداد باشگاه ها ، هیئت ها ، مربیان ،داوران و پرسنل اداره کل ۲ هزار و ۷۱۲درصد رشد را در این ۴۰ سال انقلاب شاهد هستیم .

وی با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی گیلان در سال ۵۷ حدود ۶صدم مترمربع بود و امروز به نیم متر مربع رسیده است ،گفت : در بخش سرانه فضاهای ورزشی ۸۴۵ درصد افزایش داریم و تعداد اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده نیز از ۲۰ مکان به ۳۳۸ مکان ورزشی رشد پیدا کرده است .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت :تعداد باشگاه های ورزشی در ابتدای انقلاب ۲۲ و امروز به ۹۸۶ باشگاه ، هیئت های ورزشی استانی از ۲۰ به ۴۷ هیئت ،تعداد مربیان از ۱۱۰ نفر در سال ۵۷ به ۱۲ هزار و ۱۵۷ نفر و تعداد داوران ورزشی از ۹۰ نفر در اول انقلاب به ۳۰۷ نفر در سال ۹۷ رسیده است .

وی با اشاره به رشد چشمگیر حضور مردم در ورزشهای همگانی پس از ۴۰ سال انقلاب اسلامی ،گفت : در سال ۵۷ حدود ۶ هزار و پانصد نفر آمار ورزشکاران سازمان یافته گیلان بود که امروز در سال ۹۷ با برگزاری برنامه های ورزش عمومی و توسعه ورزش همگانی به ۱۳۴ هزار و ۵۱۱ نفر رسیده که رشد هزار و ۹۶۹درصدی را نشان می دهد .

وی افزود: در دهه فجر چهلمین سال انقلاب هم چندین پروژه افتتاحی و اخبار خوش برای مردم و ورزشکاران گیلانی داریم که در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.