چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رتبه دوم وب‌گاه استانداری گیلان در الکسا / رشت و لاهیجان رتبه برتر در میان فرمانداری‌های استان
    18 دی 1397 - 17:32
    شناسه : 145879
    1

    در بررسی از وب گاه Alexa به عنوان یکی از معتبرترین تارنماهای آماری جهان، پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان در مقایسه با دیگر استانداری های کشور رتبه دوم را در بازدید به خود اختصاص داد.

    پ
    پ

    گیلان - رتبه دوم وب‌گاه استانداری گیلان در الکسا / رشت و لاهیجان رتبه برتر در میان فرمانداری‌های استان - آستارا

    Alexaبه عنوان آنالیز کننده ترافیک و وب گاه ها ، مرجع معتبری برای بررسی های آماری است که یک سری اطلاعات تحلیلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

    در قسمت بررسی وب گاه ها از لحاظ رتبه بندی بازدید کشوری،پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان با تفاوت اندکی از استان تهران موفق به کسب رتبه دوم شده است.

    بررسی ابعاد این موفقیت نشان می دهد که صحت،کیفیت و سرعت در تولید و انتشار آن همراه با ارائه گزارش تصویری موجب شده تا کاربران بسیاری از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان بازدید کنند و از محتوای این تارنما به عنوان مرجع دسترسی به اخبار بهره مند شوند.

    اما بیشترین بازدید‌ها از وب گاه کدام فرمانداری‌ها انجام می‌شود؟

    در بررسی و تحلیل های الکسا وب گاه استانداری گیلان مشخص می شود که حدود 60 درصد بازدید کنندگان مستقیما از این وب گاه (gilan.ir) و 40 درصد باقی مانده از ساب دامین های این پایگاه اطلاع رسانی که در واقع فرمانداری‌ها، ادارات کل و … می باشند بازدید به عمل آورده اند.

    فرمانداری رشت با 19/68 و فرمانداری لاهیجان و ماسال به ترتیب با 16/50 و 11/14 درصد بیشترین بازدید‌های مربوط به ساب دامین های وبگاه استانداری گیلان را به خود اختصاص داده اند.

    2019 01 08 17 05 46 - رتبه دوم وب‌گاه استانداری گیلان در الکسا / رشت و لاهیجان رتبه برتر در میان فرمانداری‌های استان - آستارا

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.