جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کنسرت سه خواننده پاپ برای بهنام صفوی
    21 دی 1397 - 0:55
    شناسه : 146000
    0

    سیروان و زانیار خسروی به همراه شهاب رمضان کنسرتی را با عنوان «کنسرتی برای بهنام» در سالن همایش ایرانیان برگزار می‌کنند و تمام درآمد آن را به خانواده بهنام صفوی تقدیم می‌کنند.

    پ
    پ

     

    5120559 - کنسرت سه خواننده پاپ برای بهنام صفوی -سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با انتشار متنی در اینستاگرام از برگزاری کنسرتی با عنوان «کنسرتی برای بهنام» با حضور خود، زانیار خسروی و شهاب رمضان برای حمایت از این خواننده در سالن همایش ایرانیان خبر داد.

    سیروان خسروی در توضیح این برنامه نوشته است: «در این اجرا آهنگ‌هایی از بهنام صفوی، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا خواهد شد. همانطور که قبلا هم گفته بودیم، خانواده بهنام عزیز درخواست کمک مادی از کسی نداشته و ندارند و هیچگونه پیشنهاد کمک مالی از طرف دوستان بهنام رو قبول نکردند.

    اما با اجرای این کنسرت و اینگونه همیاری موافقت کردند. (هیچکدام از خوانندگان، سالن ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل در این اجرا هیچگونه منفعت مالی ندارند و تمامی درآمد این کنسرت به خانواده صفوی تعلق می گیرد) امیدواریم با حضور شما بتوانیم انرژی مثبت برای بهنام بفرستیم و زودتر روی صحنه ببینیم.»

    این کنسرت روز ۲۲ دی در سالن همایش ایرانیان برگزار می‌شود.

    5120558 - کنسرت سه خواننده پاپ برای بهنام صفوی -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.