چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41341 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از نامگذاری امسال برای افزایش سطح رفاه مردم بهره بریم/تلاش کنیم تا درآمد سرانه مردم بیشتر شود
    03 فروردین 1395 - 21:37
    شناسه : 1461
    1

    با مردم: استاندار گیلان صبح امروز از قرارگاه نوروزی پلیس و چند ایستگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در مبادی ورودی و خروجی شهرستان رشت بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛دکتر محمدعلی نجفی در نشست با شورای فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با قدردانی از تلاشهای این نیرو در طول ایام سال گفت :بحث […]

    پ
    پ

    اصلی_0با مردم: استاندار گیلان صبح امروز از قرارگاه نوروزی پلیس و چند ایستگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در مبادی ورودی و خروجی شهرستان رشت بازدید کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛دکتر محمدعلی نجفی در نشست با شورای فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با قدردانی از تلاشهای این نیرو در طول ایام سال گفت :بحث اقتدار نیروی انتظامی در جامعه همراه با اخلاق ،مهر وعطوفت ،قانون مداری رعایت نظم وانضباط اجتماعی و مردم داری است.

    وی با مرور دستاوردهای مهم در گیلان در دوسال گذشته در بخشهای مختلف از جمله کاهش نرخ بیکاری و بهبود فضای کسب و کار،مقابله با بحران برف و خشکسالی  گفت : مجموع این شرایط با فراهم آمدن بسترهای امنیت و آرامش محقق شده است.

    استاندار گیلان با با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” تاکید کرد : باید از فرصت نامگذاری امسال برای تحقق برنامه های اقتصادی و افزایش سطح رفاه مردم بهره شایسته ببریم.

    وی تاکید کرد :نامگذاری امسال موجب می شود تا برنامه های حمایت از بخش خصوصی و کارآفرینان در کشور و گیلان تقویت شود.

    دکتر نجفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ،اقتصاد درون نگرو و برون زا است گفت :دولت تدبیر وامید تلاش کرده تا  شرایط تحقق این سیاست مهم را از طریق اعمال سیاستهای اقتصادی و بهبود مناسبات جهانی فراهم کند.

    وی استفاده از تکنولوژی های روز جهان و حمایت از شرکتهای دانش بنیان را از شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود : همه باید تلاش کنیم تا درآمد سرانه مردم بیشتر شود و این مسئله از طریق حمایت از سرمایه گذاران در راستای اقتصاد مقاومتی است.

    استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی تلفات جاده ای از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در استان گفت : در این مدت بر اثر تصادفات متاسفانه ۴ کشته داشتیم که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۹نفر بود.

    وی با بیان اینکه از پلیس میخواهیم روند مثبت کاهش تصادفات نوروزی را ادامه دهد افزود  : همکاری مردم و گردشگران و رعایت فرهنگ ترافیک در این زمینه موثر است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه بیشتر تلفات جاده ای مربوط به راکبان موتور سیکلت و عابران پیاده است گفت : اعمال قانون در این بخش را باجدیت بیشتر پیگیری کنید.

    IMG_4267

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.