چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41340 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد و کوچک در اولویت قرار گیرد
    23 دی 1397 - 12:56
    شناسه : 146120
    0

    سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد و کوچک و توجه بیشتر به این موضوع می‌تواند بستر اقدامات بزرگ و موفقیت‌های بی‌شماری را فراهم کند، باید پرداخت این تسهیلات در اولویت قرار گیرد.

    پ
    پ

    baamardom news 1 - پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد و کوچک در اولویت قرار گیرد - با مردم

    به گزارش «بامردم»، طی دیدار سرپرست فرمانداری و نماینده مردم شهرستان لنگرود با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، فرماندار لنگرود ضمن تقدیروتشکر از عملکرد صندوق در حوزه اشتغال به بیان انتظارات در حوزه شهرستان پرداخت.

    مهندس رنجبر در این نشست گفت: شهرستان لنگرود نشان داده که در طرح‌های خرد و کوچک مانند پخت نان برنجی – باغداری – دامداری – احداث گلخانه – پرورش بلدرچین – نوغانداری – صنایع‌دستی مستعد بوده و انتظار ما این است که این طرح‌ها بیشتر موردحمایت صندوق قرار بگیرد تا از این طریق زمینه حیات اقتصادی روستاها را هر چه بیشتر فراهم آوریم.

    وی افزود: پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد و کوچک و توجه بیشتر به این موضوع می‌تواند بستر اقدامات بزرگ و موفقیت‌های بی‌شماری را فراهم کند، باید پرداخت این تسهیلات در اولویت قرار گیرد.

    سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: ما در روستاهای شهرستان افرادی بسیار خلاق و متفکر درزمینهٔ کارآفرینی داریم که اگر تسهیلات در اختیار آنان قرار گیرد افزایش جذب نیروی کار را شاهد خواهیم بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.