×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

اصلی - تقویت اطلاع‌رسانی از دستاوردها منجر به افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان می‌شود - اطلاع رسانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ مرتضی عاطفی صبح امروز در نخستین نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان املش به لزوم تقویت فعالیت روابط‌ عمومی‌ها در سطوح شهرستانی تأکید کرد و افزود: در نشست‌های مستمر با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها بر توجه به اهمیت نقش این جایگاه در سطح شهرستان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود تأکید می‌شود.

وی شناخت وظایف روابط عمومی‌ها را اولویت اصلی در مسیر ارائه خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها چشم، گوش و زبان یک دستگاه اجرایی هستند که باید با پویایی بیشتری در این مسیر گام بردارند.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری با بیان اینکه وظایف روابط عمومی‌ها فقط محدود به اصل مهم اطلاع‌رسانی و بیان دستاوردها و عملکرد نمی‌شود، اظهار داشت: روابط‌ عمومی‌ها باید مسائل و مشکلات احتمالی در پیشرفت خدمات ارائه شده از سوی مجموعه را با دقت رصد و در جهت رفع آن به مدیران دستگاه منعکس کنند.

وی بر لزوم استفاده از نقد دلسوزانه در مسیر افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: بیان عملکرد و دستاوردها به صورت شفاف برای مردم از مسائل مورد تأکید مسئولان ارشد نظام در مقاطع مختلف است که تقویت این موضوع به ارتقاء سطح آگاهی جامعه از تلاش‌های صورت گرفته توسط خدمتگزاران کشور کمک می‌کند.

مرتضی عاطفی تقویت اطلاع‌رسانی از سوی مجموعه روابط عمومی‌ها را منجر به افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه میزان خدمات ارائه شده در سطح شهرستان‌ها بویژه مناطق محروم بسیار بالاست، ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌ گرفته به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به موقع مشکلات منجر به قرارگرفتن در کانون توجه مسئولان نسبت به آن موضوع می‌شود گفت: درحال حاضر با امکانات بالای موجود در عرصه رسانه، اطلاع‌رسانی‌ها صرفاً با نشست خبری صورت نمی‌گیرد بلکه می‌توان از ابزارهای خبری به عنوان یک رسانه به بهترین نحو در انعکاس دستاوردها و نیز مشکلات استفاده کرد.

مرتضی عاطفی - تقویت اطلاع‌رسانی از دستاوردها منجر به افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان می‌شود - اطلاع رسانی

وی سرعت، دقت و کیفیت را از اصول مهم در انعکاس اخبار عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته باتوجه محدودیت ابزارهای خبری، انعکاس رویدادها طولانی مدت بود اما در حال حاضر این فرآیند به صورت لحظه‌ای انجام می‌گیرد که روابط عمومی‌ها نیز باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی موجود می‌توانند زمینه ارتباط میان مردم و مسئولان در سطح شهرستان‌ها را تسهیل کنند.

وی به مزایا و معایب فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: شایعه پراکنی با نگاه‌های مغرضانه یکی از جدی‌ترین آسیب‌ها در این بستر است که باید با شفافیت در اطلاع‌رسانی پاسخ خوبی به این فضاها داده شود.

مرتضی عاطفی استفاده از فضای مجازی در جهت معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهرستانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در بخش خصوصی و اعتماد به آنان برای سرمایه‌گذاری یکی از راهکارهای اصلی در مسیر پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود که باید با معرفی ظرفیت‌ها آنان را برای حضور در مناطق مختلف ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد یک فضای امن همراه با همدلی و همراهی برای حضور سرمایه‌گذاران و اطلاع‌رسانی از زمینه‌های فعالیت برای آنان منجر به افزایش میزان حضور بخش خصوصی در استان گیلان می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری به قرارگرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باتوجه به هجمه‌ها و ادعاهای واهی دشمنان در مقاطع حساس کنونی مبنی بر اینکه ایران اسلامی نباید چهلمین سال خود را ببیند بحمدالله با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های دلسوزانه ارکان نظام، دولتمردان و کارگزاران در سطوح مختلف شاهد حرکت عزتمندانه و رو به پیشرفت ایران اسلامی هستیم.

وی خواستار فعالیت ویژه مجموعه روابط عمومی‌ها در ایام الله دهه فجر و بیان دستاوردها شد و افزود: روابط عمومی‌ها در این ایام پیام‌رسان خوبی در بیان عملکردهای نظام و دولت باشند تا طعم شیرین خدمت‌رسانی را به کام مردم بچشانند.

یونس محمودی - تقویت اطلاع‌رسانی از دستاوردها منجر به افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان می‌شود - اطلاع رسانی

فرماندار املش: روابط عمومی ها باید با استقلال و واقع‌بینی، آینه تمام نمای خدمت رسانی نهاد خود به مردم باشند

فرماندار شهرستان املش نیز در این نشست نقش رسانه ها را در پیشبرد اهداف کشورها به سوی توسعه در دنیای مدرن بی بدیل خواند و گفت: مسئولان روابط عمومی‌ها به عنوان انتقال دهندگان اطلاعات موثق به آحاد جامعه از حوزه تخصصی خود، نمونه ای بارز از تحقق حقوق شهروندی هستند.

یونس محمودی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید با استقلال و واقع‌بینی، آینه تمام نمای عرصه خدمات رسانی نهاد خود به مردم باشند افزود: مسئولان روابط‌عمومی‌ها باید با ارائه تحلیل‌های صحیح و درست در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همواره بستر مناسبی برای مدیران در ارائه خدمات مناسب به جامعه ایجاد کنند.

وی گفت: مسئولین روابط عمومی ها باید با استقلال و واقع بینی آینه تمام نمای عرصه خدمات رسانی نهاد خود به مردم باشند و با کنکاش ،مطالعه در همه وقت روزآمد بوده تا با تحلیل های درست در حوزه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی همواره راهکارهای مناسبی برای ارائه خدمات مناسب به جامعه اتخاذ و از این رهگذر برای مدیران خود مشاوران و راهنمایی کنندگان منصف و قابل استناد باشند.

image 2019 1 13 14 16 4 600 3kf - تقویت اطلاع‌رسانی از دستاوردها منجر به افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان می‌شود - اطلاع رسانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.