×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

شهر سیاهکل - عضو شورای شهر سیاهکل به ۷۴ ضربه شلاق، ۲ سال زندان و فراگیری قانون شوراها محکوم شد - سیاهکل

یک منبع آگاه بدون ذکر نام این عضو شورای شهر سیاهکل با بیان اینکه وی با قید وثیقه آزاد می‌باشد، اظهار کرد: با توجه به اقرار متهم و دفاعیات وکیل وی پیرامون انجام مصاحبه با یکی از رسانه‌ها و صحبت‌هایی که در رابطه با فرماندار سابق سیاهکل انجام داد، حکم اولیه دادگاه علیه وی صادر شد.

وی گفت: دادگاه به جهت ارتکاب بزه توهین به مأمور دولت به سبب انجام‌وظیفه، این عضو شورا را به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و به جهت ارتکاب بزه نشر اکاذیب به‌قصد اضرار به شاکی به تحمل دو سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم کرد.

این منبع آگاه افزود: این عضو شورای شهر سیاهکل به یادگیری قانون کامل تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز محکوم شده است.

وی با بیان اینکه رأی صادرشده ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان می‌باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم سابقه کیفری نداشته و به ارتکاب بزه‌های انتسابی تلویحاً اذهان به التفات به متأهل و عیال‌وار بودن و توجیهاً به پیش‌بینی اصلاح دادگاه با اختیارات قانونی که دارد قرار تعلیق اجرای مجازات از نوع ساده در مورد متهم صرفاً در خصوص سه‌چهارم مجازات حبس تعزیری قابل‌اجرا برای مدت ۲ سال صادر شد.

این منبع آگاه تأکید کرد: چنانچه این شخص از تاریخ صدور قرار تعلیق اجرای مجازات تا پایان مدت تعلیق مرتکب جرائم عمدی مستوجب حد، قصاص، دیه و تعزیر شود؛ علاوه بر مجازات بزه ارتکابی، مجازات معلق نیز درباره وی اجرا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.