×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شش هزار نفره شهدای رشت - بازسازی سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز شد/جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ اوایل بهار سال آینده برگزار می شود - جوانان استان گیلان

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان روز دوشنبه  اظهار داشت: با توجه به میزبانی گیلان در مسابقات کشتی آزاد جام جهانی ۲۰۱۹، بازسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن شش هزار نفره محل برگزاری این مسابقات در رشت آغاز شد و امیدواریم به زودی این سالن آماده میزبانی مسابقات شود.

دکتر ابوالفضل صادقی افزود: همچنین قرار است مرمت و تعمیر سقف این سالن ورزشی و صندلی های آن انجام شود تا بتوانیم این مسابقات را که بزرگترین رویداد در تاریخ ورزش گیلان بشمار می رود ، در حد مطلوبی میزبانی کنیم.

وی به جایگاه VIP این سالن نیز اشاره و بیان کرد: در صدد هستیم تا این جایگاه بازسازی و در حد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد باشد که در این راستا نیز اقداماتی انجام شده است.

دکتر صادقی به زمان برگزاری این مسابقات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ به احتمال زیاد اوایل بهار سال آینده با حضور زبده ترین کشتی گیران جهان در استان گیلان و در سالن شش هزارنفره مجموعه ورزشی شهدای رشت برگزار می شود.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.