×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

image 2019 1 15 10 21 42 190 AIR - نگاه جامعه به آموزش و پرورش سازنده و مسئولانه است - بخشدار کلاچای

مهندس مهدی خلقی در نشست شورای آموزش و پرورش بخش کلاچای با اشاره به کمبود امکانات و منابع، مدیریت منابع را در شرایط کنونی بسیار مهم دانست و گفت :مدیران باید در شرایط سخت با مدیریت صحیح در منابع و امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم خیرین در امر تقویت و تجهیز امکانات آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد بخشی از کمک های خیرین صرف تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای شود چرا که معتقدم سرمایه‌گذاری در این بخش می تواند به فرایند اشتغال کمک شایانی کند.

بخشدار کلاچای با بیان اینکه نگاه همه به آموزش و پرورش سازنده و مسئولانه است توجه به امر آموزش و پرورش را موجب رشد و اعتلاء کشور در همه شاخص ها عنوان کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش کلاچای هم در این نشست با گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، فعالیت این شورا را در انجام کارهای بزرگ و ماندگار قابل دفاع دانست و اظهار کرد :الحق و الانصاف باید گفت قدم های بزرگی در رشد و توسعه آموزش و پرورش داشته است.

حیدر رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش متعلق برهمه آحاد جامعه است بیان کرد :معتقدم اگر آموزش و پرورش به شکل صحیح توسعه، هدایت و حمایت شود مطمئنا این شرایط می تواند تحول شگرف در جامعه ایجاد کند.

وی اعزام کاروان راهیان نور و برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر پایه سوم را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش این منطقه در سال جاری خبر داد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری ۴۰برنامه فرهنگی و ورزشی به میمنت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از سوی آموزش و پرورش کلاچای خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.