×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی از رونمایی نخستین«تاکسی»با برند خارجی طی روزهای آینده در این منطقه خبرداد و گفت:این تاکسی ها به منظور خروج تاکسی های فرسوده وارد شهرهای گیلان می شوند.

به گزارش «بامردم»، وحید طالب پور  با بیان اینکه دریافت تمامی مجوزهای واردات خودرو به عنوان تاکسی از سوی منطقه آزاد انزلی نهایی شده است اظهار کرد: هدف از ورود این خودروها به استان، نوسازی ناوگان های تاکسیرانی شهرهای گیلان است.

وی افزود: در روزهای آینده رونمایی از نخستین خودروی تاکسی با پلاک منطقه آزاد انزلی در این منطقه صورت می گیرد و این مهم، نخستین گام برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی استان است.

معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: خودروهایی که به منظور استفاده در  ناوگان تاکسیرانی وارد گیلان می شوند، دارای نمایندگی های فعال خدمات فروش شرکت های سازنده در استان هستند.

طالب پور گفت: متقاضیان واردات این خودروها، شهرداری های شهرهای رشت، لاهیجان و انزلی هستند که نیاز به نوسازی ناوگان تاکسیرانی دارند.

معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی ادامه داد: خودروها به منظور جایگزینی با تاکسی های اسقاطی وارد می شود و هر تاکسی دار یا سازمانی همچون سازمان های تاکسیرانی شهرداری ها می توانند به عنوان متقاضیان این خودروها با تایید شرکت تعاونی تاکسیداران نسبت به خرید تاکسی های فوق اقدام کنند.

به گفته وی، هم اکنون سازمان منطقه آزاد انزلی از معدود مناطق آزاد در سطح کشور است که توانسته مجوزهای لازم برای واردات این خودروها برای تاکسیرانی شهرهای استان را به دست آورد.

این مقام مسئول تاکید کرد: با پلاک گذاری از سوی پلیس و تایید نهایی، ظرفیت سنجی برای واردات تعداد تاکسی ها انجام و مراحل بعدی طی می شود./مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.