×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مرتضی عالم - دهه فجر صفحات طلایی تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران را شکل داده است - انقلاب

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان لاهیجان در جلسه هماهنگی این کمیته گفت: امروز با نسلی مواجه هستیم که درهای دنیا با بهره مندی از تکنولوژی های روز به‌روی آنها باز است و نسل جوان امروزه دنیا را به خوبی رصد می‌کند بنابراین وظیفه خطیری بر دوش فعالین رسانه و خبرنگاران است.

مرتضی عالم عنوام کرد: دهه فجر صفحات طلایی تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران را شکل داده است، ملت ایران با وحدت، همدلی و رهبری امام خمینی(ره) تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستادند و هرگز به دشمنان اجازه ندادند به پیکره نظام خدشه وارد کنند.

وی افزود: در آینده نه چندان دور شورای روابط عمومی شهرستان راه اندازی خواهد شد که دهه فجر فرصت خوبی است برای ایجاد تعامل و همکاری بین روابط عمومی ادارات و میبایست عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم اطلاع رسانی شود.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری لاهیجان تصریح کرد: روابط عمومی ها باید بهترین رابط بین مسئولین و مردم باشند در این راه رسانه‌ها می‌توانند بهترین و مهمترین کمک باشند.

وی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی ارتقا یابد و به همین منظور کارگا‌ه های خبرنویسی، علوم ارتباطات و … در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.