سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد
    03 بهمن 1397 - 10:34
    شناسه : 146688
    0

    ظهر دیروز نشست برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری از سوی شورای اسلامی شهر رشت با حضور رئیس شورا، مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان، مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، مدیر روابط عمومی شورا، مدیر ارتباطات شهرداری برگزار شد.

    پ
    پ
    resaneh2 09 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    رئیس شورای شهر رشت در این نشست اظهار داشت: شورای پنجم برنامه هایی در راستای مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور شهر برنامه ریزی و عملیاتی نمود.
    سید امیر حسین علوی افزود: برنامه خدمت در حوزه فعالان رسانه تنظیم شده و جشنواره رسانه یکی از خروجی های مشارکت اصحاب رسانه با شورای شهر است.
    وی تصریح کرد: در نظر است تا در بودجه سال آتی رقم های مشخصی برای برنامه های خدمت و مشارکت شهروندان پیش بینی شود تا علاوه بر اعتمادسازی مشارکت شهروندان افزایش یابد.
    علوی ادامه داد: برای رسانه مهم است که به عنوان نمونه شورای شهر نیز در صندوق رفاهی خبرنگاران همکاری داشته باشد.
    resaneh2 01 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    رئیس شورا با بیان اینکه اجرای جشنواره تا پایان سال ضروری است، تاکید کرد: شرایط مالی شهرداری هم در اجرای برنامه لحاظ گردد.
    وی خواستار افزودن افزایش مشارکت شهروندان و اخلاق رسانه ای در محورهای همایش در جشنواره شد.
    تشکیل شورای مشورتی با دبیرخانه جشنواره، پیشنهاد دیگری بود که رئیس شورا عنوان کرد و افزود: نقدهای سازنده و نه تخریبی در محورها لحاظ گردد.
    علوی با اشاره به توجه توام به خبرنگاران پیشکسوت از یک سو و قلم به دستان جدید بویژه در شبکه های اجتماعی از سوی دیگر، ابراز کرد: نمی توان تاثیر گذاری اجتماعی شبکه های مجازی را نادیده گرفت.
    در ادامه جلسه مدیر روابط عمومی شورا اهداف این جشنواره را ارتقا و اشتراک دانش رسانه ای در ارتباط با شورای شهر رشت و ایجاد رقابت مثبت و انگیزه ای رسانه ای در بین فعالان رسانه برشمرد.
    resaneh2 13 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    سید پیام جعفری نیا با اشاره به جلسات پیش نیاز این جشنواره با مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان و پیشکسوتان رسانه ای، بیان داشت: روابط عمومی شورا با هدف تغییر رویکرد سنتی تجلیل از خبرنگاران از یک سو و تعامل بیشتر خبرنگاران فعال در حوزه شورا و مدیریت شهری طی پیشنهادی به رییس شورا و حمایت ایشان در راستای برنامه خدمت به اصحاب رسانه، تصمیم به برگزاری جشنواره رسانه گرفته است.
    جعفری نیا با برشمردن اهداف جشنواره تصریح کرد: محورهای جشنواره بر مبنای فعالیت ۵ کمیسیون تخصصی شورا تدوین یافته است.
    resaneh2 03 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان در این نشست، اظهار داشت: ضمن تشکر از رییس شورا، برگزاری چنین جشنواره هایی را موجب تقویت بخش حرفه ای و رصد اوضاع شهر و فعالان رسانه ای میدانم.
    کریم خورسندی افزود: اگر چه رسانه های مجازی هم رشد قابل توجهی دارند ولی تعریف ما جامعه رسانه ای است که مجوز رسمی از ارشاد دارند.
    وی افزود: اکنون بیش از ۳۰۰ رسانه مجوز دار در گیلان داریم که شامل ۱۲۰ پایگاه خبری و ۱۸۰ روزنامه مکتوب می شود. این جشنواره می تواند به تقویت کیفی مطالب تولیدی کمک کند.
    resaneh2 06 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    مدیر ارتباطات شهرداری نیز بیان داشت: اگر چه این جشنواره فرصت سازی جدید است اما نباید جایگاه مدیریت شهری را از شورا جدا کرد.
    فاطمه قدیمی خواستار افزودن محورهای جدیدی نظیر کاریکاتور، موشن گرافی و … همچنین توجه به مبحث شهروند خبرنگار شد.
    resaneh2 04 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان نیز فلسفه اجرایی جشنواره رسانه ها توسط شورا را امری قابل تقدیر دانست و تصریح نمود: اجرای این طرح در اصل احترام به کار حرفه ای رسانه ها می باشد.
    قاسم مصفا خواستار دریافت آثار فقط از رسانه هایی که طبق استاندار های مربوطه فعالیت دارند و بر طبق این استانداردها از ارشاد دارای مجوز هستند، شد.
    resaneh2 05 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    فتاحی، عکاس هنری گیلانی نیز گفت: می خواهم نگرش ها در حوزه عکس خبری در این جشنواره عوض شود.
    وی افزود: اگر نگرش بنیادی عوض شود، می تواند کمک حال شورای شهر باشد.
    resaneh2 07 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    سروش علیزاده از فعالان رسانه ای نیز ادامه داد: نخست نگاه دبیرخانه این جشنواره، توجه به عملکرد شورا بود و تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه شورا که در قالب برگزاری جشنواره صورت گیرد و در چنین فضایی شورا نیز بتواند عملکرد خود و کمیسیون ها را به خوبی بازتاب دهد و در نهایت، خروجی جشنواره در نشریه شورا منتشر شود.
    وی با اشاره به اهداف و بخش های جشنواره ابراز کرد: محورها کلی است و لازم است کاربردی تر شود.
    resaneh2 09 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    resaneh2 12 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    resaneh2 08 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌
    resaneh2 11 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌resaneh2 10 - برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شورای شهر کلید خورد - رسانه‌

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.