×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حیدری آزاد - نگاهی به عملکرد فرماندار بندر انزلی در فضای مجازی - انزلی

گیل خبر نوشت: رفتارهای سالهای اخیر دولتمردان در حمایت از فضای مجازی نیز حاکی از این برآیند است که کارگزاران تدبیر و امید به تدریج در مسیر بهره گیری از شبکه های اجتماعی گام بر می دارند.اما باید یک نکته مهم را در این زمینه مدنظر قرار داد که اگر در استفاده از این شبکه ها و اطلاع رسانی ها از سواد رسانه ای برخوردار نباشیم و یا اینکه دچار افراط و تفریط در این قضیه شویم نتیجه حاصله تبدیل به ضد تبلیغ شده و بازخورد معکوس خواهد داشت.
متاسفانه نگاهی گذرا به رفتارهای رسانه ای فرماندار جدید بندرانزلی که یکی از پرکارترین مسوولان و مدیران سطح استان در فضای مجازی است، حاکی از این است که به نظر می رسد وی در انعکاس عملکردها فراموش کرده که نماینده عالی دولت دوازدهم در استان است و آنچه که انجام می دهد به دلیل فرصت خدمتگزاری است که از سوی وزرات کشور و استانداری به او اعطا شده است.
بعنوان مثال جناب آقای حیدری آزاد از زمان تصدی مسئولیت نمایندگی عالی دولت در شهرستان بندرانزلی تا امروز بیش از ۵۰پست در اینستاگرام خود منتشرکرده است که حتی در یکی از گزارش اقدامات جلسات خود نامی از« دولت تدبیر و امید» به میان نیاورده است؛ گزارشاتی که گاهی حتی جلسات معمولی و مرسوم داخلی فرمانداری را نیز در بر می گیرد.

حیدری 2 - نگاهی به عملکرد فرماندار بندر انزلی در فضای مجازی - انزلی
در این مدت بیش از ۷۰خبر از ایشان در سایت روابط عمومی بندرانزلی منتشر شده است که حتی در یک مورد نشانی از واژه دولت تدبیر و امید در آن نیست در حالیکه که اگر کلیدواژه «دولت» یا «دولت تدبیر وامید» را در این سایت جستجو کنیم اولین خبر دریافتی مربوط دوره فعالیت فرماندار سابق شهرستان است ! متاسفانه به نظر می رسد فرماندار کنونی بیشتر از آنکه به تبلیغ دولت بپردازد از سایت روابط عمومی فرمانداری برای تبلیغات شخصی خود استفاده میکند.

جستجوی  کلمه«دولت» در سایت فرمانداری انزلی 

جستجوی  کلمه«دولت» در سایت فرمانداری انزلی

همچنین وی که عادت دارد برای هر مناسبت معمول و غیر معمولی در سایت یا فضای مجازی پیام منتشر کند بر خلاف بیشتر فرمانداران و مسوولان دیگر کشور یا استان به سالروز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که رئیس جمهور نیز اخیرا ایشان را معمار اعتدال میداند کوچکترین اشاره ای نیز نکرده است.
به راستی فرمانداری که بیشتر زمان خود را صرف حضور در اینستاگرام و پاسخ های عجیب به تک تک پیام های مخاطبانش می کند، چه زمانی فرصت رسیدگی به کارها و ماموریت های محوله از سوی دولت را دارد؟
آقای حیدری آزاد باید بداند مرز میان پوپولیسم و مردم‌‌داری بسیار اندک است اما گذر زمان مردم را به خوبی متوجه تفاوت قول و عمل مسوولین در این زمینه خواهد کرد.

photo 2019 01 26 12 40 42 - نگاهی به عملکرد فرماندار بندر انزلی در فضای مجازی - انزلی photo 2019 01 26 12 40 44 - نگاهی به عملکرد فرماندار بندر انزلی در فضای مجازی - انزلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.