×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سارا بهمنیار - ناکامی سارا بهمنیار در کسب مدال لیگ جهانی کاراته فرانسه - سارا بهمنیار

ایرنا نوشت: رئیس هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه اظهار داشت: در جریان اولین دوره رقابت های کاراته وان سال ۲۰۱۹ در فرانسه سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی در وزن ۵۰- کیلوگرم با کسب یک پیروزی و یک شکست از گردونه رقابت ها کنار رفت و از کسب مدال در این مسابقات بازماند.

رضا رسولی افزود: بهمنیار در اولین دیدار خود برابر رتا مونتانر از اسپانیا قرار گرفته و با پیروزی چهار بر صفر به دور دوم این دوره از مسابقات مهم راه یافته بود.

وی ادامه داد: این کاراته کار جوان و ملی پوش گیلانی در دومین مبارزه خود برابر یامیلا بنیتز کاراته کار قدرتمند آرژانتینی قرار گرفت که در نهایت با نتجه چهار بر یک مغلوب این حریفش شد و با توجه به شکست بنیتز در دور بعدی، سارا بهمنیار نیز از گردونه رقابت ها حذف شد.

وی بیان کرد: لیگ کاراته وان فرانسه که اولین دوره مسابقات سال ۲۰۱۹ بشمار می رود به مدت سه روز و با حضور ۷۷۶ کاراته کار از ۸۲ کشور جهان در فرانسه برگزار شد که در نهایت کاراته کاران ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کزد: همچنین هدایت تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال ایران بر عهده سیده ستاره موسوی از استان گیلان بود که این مربی ارزنده، تیم ملی را در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه هدایت می کرد.

سارا بهمنیار که طی سال گذشته در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ، سال جاری در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.