شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تکذیب آتش سوزی در کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان
    11 بهمن 1397 - 0:50
    شناسه : 147078
    0

    برخی از کانالهای خبری استان بدلیل تعجیل در انتشار این خبر ،اشتباها آتش سوزی ذکر شده را منتسب به کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان نمودند که این خبر اساسا از پایه نادرست بوده و تکذیب میگردد.

    پ
    پ

    سوزی - تکذیب آتش سوزی در کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان - آتش سوزی

    به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان؛ ظهر امروز در پی بروز حادثه آتش سوزی در سقف طبقه ششم یک ساختمان اداری در خیابان بهاران بلوار شهید انصاری رشت، خبری در درگاه خروجی برخی از شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

    متاسفانه برخی از کانالهای خبری استان بدلیل تعجیل در انتشار این خبر ،اشتباها آتش سوزی ذکر شده را منتسب به این کانون نمودند که این خبر اساسا از پایه نادرست بوده و تکذیب میگردد.

    گفتنی است کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان در طبقات سوم، چهارم و پنجم این ساختمان مستقر بوده و حادثه آتش سوزی در سقف طبقه ششم ساختمان که متعلق به یک شرکت عمرانی است، رخ داده است.

    کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان ضمن تشکر از تمامی رسانه های خبری رسمی استان که در انتشار اخبار موثق و تایید شده می کوشند،از اصحاب رسانه تقاضا دارد تا قبل از انتشار عجولانه یک خبر از صحت و سقم آن به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی اطمینان حاصل نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.