سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هنوز توزیع شیر در مدارس ابلاغ اعتبار داده نشده است
    13 بهمن 1397 - 15:28
    شناسه : 147177
    1

    وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه طرح شهاب حذف نشده است اظهار کرد: همچنان طرح شهاب را در دستورکار خواهیم داشت. طرح شهاب یکی از مترقی‌ترین روش‌های شناسایی استعدادهاست و با قدرت و جدیت در آینده ادامه خواهد یافت.

    پ
    پ

    بطحائی - هنوز توزیع شیر در مدارس ابلاغ اعتبار داده نشده است - شیر

    سیدمحمد بطحائی در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی که در مدرسه رفاه برگزار شد با اشاره به رشد برخی شاخص‌های آموزشی از سال ۵۷ تا کنون گفت: رشد خوبی در شاخص‌های آموزشی اتفاق افتاده است اما نیازمند همفکری و یاری سایر نهادها هستیم و باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

    وی افزود: در راستای اجرای سند تحول و ارتقای شایستگی‌های نیروی انسانی اقدامات خوبی صورت گرفته است. در بودجه سال ۹۸ نیز با مساعدت نمایندگان مجلس در حوزه طرح‌های عمرانی و فضا و تجهیزات اتفاقات خوبی افتاده است. امیدواریم در سال آینده علیرغم مضایق اعتباری بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.

    وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه طرح شهاب حذف نشده است اظهار کرد: همچنان طرح شهاب را در دستورکار خواهیم داشت. طرح شهاب یکی از مترقی‌ترین روش‌های شناسایی استعدادهاست و با قدرت و جدیت در آینده ادامه خواهد یافت.

    وی درباره مشکل استخدام رسمی آزمایشی دانشجو معلمان ورودی سال ۹۷ نیز گفت: یک اختلاف برداشت حقوقی از اسناد بالادستی وجود دارد. برای امسال مشکل حل شده و برای سال‌های آینده نیز مذاکرات در حال انجام است و امیدوارم این مسئله حل شود و کسانی که می‌خواهند وارد آموزش و پرورش شوند نگران این موضوع نباشند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد که احکام همان رسمی آزمایشی باشد.

    بطحائی درباره توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: برای امسال هنوز ابلاغ اعتبار داده نشده است، تا زمانی که تخصیص داده نشود نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم و قراردادهایی را با شرکت‌ها منعقد کنیم. البته دولت مصمم است و امیدواریم با تخصیص خزانه بتوانیم در روزهای باقی مانده به پایان سال بتوانیم اعتبارات را دریافت و حداقل دو سه وعده شیر را توزیع کنیم.

    بطحائی درباره لغو حکم مدیر یک روز منصوب شده بابل اظهار کرد: برای انتصاب مدیران یک رویه داریم متأسفانه رویه‌ای که باید طی می‌شد طی نشده بود و برای بار دوم بود که این اتفاق در آن استان می‌افتاد. باید حتماً این رویه اداری طی می‌شد. بعد از طی مراحل اداری تصمیم گیری خواهد شد. اتفاقاً یکی از نشانه‌های استقلال آموزش و پرورش است.

    وی افزود: آموزش و پرورش دستگاهی با یک میلیون شاغل است. اگر بنا باشد رویه‌های طراحی شده طی شود و مجوزهایی که باید گرفته شود گرفته نشود، نمی‌توان امور را پیش برد. این اتفاق و برخورد فقط برای استان مازندران نبود و در استان دیگری هم رخ داده بود و دقیقاً برای کاهش دخالت‌های بیرونی است و مصر هستیم رویه‌های لازم طبق پیش بینی‌ها رعایت شود.

    وزیر آموزش و پرورش درباره ایرادات کتاب‌های درسی نیز گفت: تا پایه دوازدهم کتب مشمول تغییر شده‌اند و تا ۱۴۰۰ تغییر نمی‌کنند، اما به این معنا نیست که اگر اشکالی وجود داشت به آن بی توجه باشیم. نظراتی که از سوی معلمین به سازمان پژوهش منعکس می‌شود در گروه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. مواردی وجود دارد که نظرات معلم وارد نیست و یا اشکال در حدی نیست که نیاز به تغییر داشته باشد. از همکارانم درخواست می‌کنم حتماً نقایص کتب درسی را منعکس کنند و ناامید نباشند که مورد توجه قرار نمی‌گیرد. حتماً بررسی می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.