×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حجتی - نماینده رودسر و املش قانع شد/ حجتی کارت زرد دریافت کرد - نماینده رودسر و املش

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طرح سوال از محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، درباره علت ایجاد اختلال در فعالیت و زندگی صیادان ایرانی در آبهای دریای عمان به واسطه قرارداد رسمی بلندمدت سازمان شیلات با کشتی‌های چینی برای صید در عمق ۲۰۰ متری دریای عمان در دستورکار قرار گرفت.

در ادامه جلسه، پاسخ‌های وزیر جهادکشاورزی به رای گذاشته شد که نمایندگان با ۴۳ رای موافق، ۱۴۹ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در جلسه علنی این پاسخ‌ها را قانع کننده ندانستند و به حجتی کارت زرد دادند.

در این جلسه اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سه سوال خود را از وزیر کشاورزی مطرح کرد .

وی از حجتی درباره این که علت عدم ساماندهی محصولات کشاورزی همچون چای، مرکبات، سیب، کیوی چیست؟ نقش وزیر، معاونان و مدیران ستادی در شرکت‌های اقماری چگونه است و چرا ناظران کشاورزی از جمله چای پنج ماه از سال حقوق و بیمه ندارند؟ سوالاتی را مطرح کرد.

بعد از پاسخ‌های وزیر کشاورزی، عباسی تاکید کرد که طرح سوال با هدف رفع مشکل و اصلاح امور و نه دادن کارت زرد است و انتظار ما این است که وزیر کشاورزی مشکلات را رفع کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.